vcera po dlhej dobe plnohodnotne zazitky z mhd
cestou do ikea skvela jazda s #2213, konecne sedenie vpredu ako za starych cias a pozorovanie sofera, to bol pan sofer, maval kazdemu busu, kazdemu pustajucemu autu, dokonca zamaval aj par cestujucim, plynula jazda, ziadne prudke brzdenie, zatacky, fakt radost z jazdy
cestou spat ina L96 prilis rychla jazda a pretekarske zatacky, ma to svoje caro tiez ale nie ked potom na troch zastavkach cakal na odjazd a poslednu pred prestupom skoro polminuty
L90 bol uz extrem, na tabuli svietilo "jasovska", pri holubici sa rozhodol ist rovno do vozovne, potom si zrazu spomenul, ze v buse ma stale cestujucich, otvoril dvere rovno na travnik, co je pri zakrute a ze bezte, po zvolani, ci to mysli vazne, dvere zavrel, otocil sa este pred vozovnou a nakoniec doklepal zehriansku aj jasovsku, samozrejme oproti L191 akurat zdrhla
summa sumamrum, mhd vzdy bavila, bavi a snad aj bude bavit nadalej
cestou do ikea skvela jazda s #2213, konecne sedenie vpredu ako za starych cias a pozorovanie sofera, to bol pan sofer, maval kazdemu busu, kazdemu pustajucemu autu, dokonca zamaval aj par cestujucim, plynula jazda, ziadne prudke brzdenie, zatacky, fakt radost z jazdy
cestou spat ina L96 prilis rychla jazda a pretekarske zatacky, ma to svoje caro tiez ale nie ked potom na troch zastavkach cakal na odjazd a poslednu pred prestupom skoro polminuty

L90 bol uz extrem, na tabuli svietilo "jasovska", pri holubici sa rozhodol ist rovno do vozovne, potom si zrazu spomenul, ze v buse ma stale cestujucich, otvoril dvere rovno na travnik, co je pri zakrute a ze bezte, po zvolani, ci to mysli vazne, dvere zavrel, otocil sa este pred vozovnou a nakoniec doklepal zehriansku aj jasovsku, samozrejme oproti L191 akurat zdrhla

summa sumamrum, mhd vzdy bavila, bavi a snad aj bude bavit nadalej

Vladimír
Vodič je školený profesionál, ktorý má vedieť maniere cestujúcich zvládať. Chápem, že v niektorých situáciách je ťažké zostať nerozrušený, no nezdvorilé alebo dokonca vulgárne správanie je totálne neakceptovateľné.
Zároveň ako človek, ktorý roky a takmer každodenne s cestujúcimi komunikuje, so zármutkom pozorujem, že kultúra komunikácie zo strany cestujúcich vo všeobecnosti viditeľne upadá.
Pri komunikácii so zákazníkom sa snažím byť vždy ústretový a priateľský. Americký princíp "zákazník má vždy pravdu, a to aj keď ju očividne nemá" však neuznávam. Ak ju nemá, slušne mu vysvetlím, že pravdu nemá a aké je moje stanovisko. A otvorene priznávam, že ak je vyjadrovanie cestujúceho vyslovene hrubé (vulgarizmy, urážky), komunikáciu jednostranne ukončujem. Som plne stotožnený s tým, že v práci som na to, aby som svojím zákazníkom slúžil, ale to nedáva nikomu právo, aby so mnou jednal vulgárne.