Reply on: galiyosha #23778:
Ja si naopak myslím, že je to veľmi jasný signál, že vnútri DP niečo hapruje. Trolejbusová prevádzka vydala zo seba maximum a certifikát ISO je nielen odmenou, ale aj výzvou pre ostatné prevádzky. Vedenie DP bude trvať na tom, aby sa autobusová, ale najmä električková prevádzka, prispôsobili a certifikát ISO získal DPMK ako celok. Podnik síce bude musieť vraziť do toho viac peňazí (a hľadať podľa mňa rozsiahle vnútorné rezervy), ale prevádzky budú motivované a v konečnom dôsledku sa tie peniaze vrátia. Kruh sa uzavrie a všetci budú spokojní.
Haluz bola, ako nakladal spadnute troleje...
Sarko
Ono tie snahy existujú v podstate dodnes. Náter na T3Mod #359 vychádza len od návrhu jedného človeka, preto to nemožno subjektivizovať. Bol tu aj nápad zmeniť len farby štandardného červeno-krémového náteru za modro-žltý (T3 #374), ale v oboch prípadoch boli zvolené nevhodné odtiene farieb. Naviac, zabratie celej plochy modrou a žltou nepôsobí dobrým dojmom. Najlepším riešením by bolo ponechať základ bielo-šedého náteru a do toho doplniť napr. úzky podokenný pás (pod sebou modrý a žltý). Najmenej práce by dala vhodná zámena iba plochy s červeným náterom napr. len za modrý. Aj takéto návrhy existovali, ale žiaľ, už sa nerealizovali.
Rovnako sa zastávam názoru, aby bol firemný náter vozidiel a ponímanie DP ako firmy jednotné. V tomto smere neexistujú žiadne pravidlá, ani predpisy, preto je tvorba imidžu vlastnou záležitosťou každého DP.
Nemyslím si však, že by išlo o nejaké umelecké besnenie, oveľa vážnejšia situácia je v prípade neodstraňovania náterov po celoplošných reklamách. Prevádzka by si mala vydobiť, aby takéto reklamy fungovali grátis až do zmeny za inú reklamu, resp. do vrátenia firemného náteru.