Reply on: Vladimír #23765:
Tvoj názor ohľadne mestkého náteru v DPMK je subjektívny a stručný (neobjektívny). Dá sa povedať, že jednotlivé trakcie majú vlastné kombinácie, čo možno svedčí aj o ich vzájomnej nezávislosti. V TD, kde je situácia najlepšia a prevádzka získala aj certifikát ISO, sú hádam okrem posledného kusu všetky trolejbusy v červeno-šedo-bielom nátere. Aj v AD sa situácia výrazne zlepšila, prevláda a rozširuje sa zeleno-biely náter. V ED to vyzerá možno aj preto tak, že zvonku na túto prevádzku bol kladený najväčší vplyv a jednotlivé nátery vychádzajú z jednotlivých návrhov autorov, ktorí ani nepracujú v DP. Iste si si všimol, že všetky T3 na prehliadkach dostávajú klasický červeno-krémový náter a budú ho dostávať aj generálkované KT8D5.RN2 (červená-šedá-biela). Keď sa to aplikuje aj na T6A5, náter bude aj v tejto prevádzke časom opäť jednotný a trúfam si povedať, že najkrajší. A ešte jedna perlička, aj keď ani mne sa nepáči náter na 359, avšak získal najviac bodov v ankete, aký firemný náter by diskutujúci uprednostnili ako firemný...
fobust
Ani nevies ako si ma s tou 18-kou potesil...
Mimochodom, priklanam sa k nazoru, ze najlepsi nater je klasicky cerveno - kremovy, interier samozrejme novy. Povodne okna su tiez OK, ovela lepsie ako vyklopne tmave. Nakoniec aj Prazske T3P sa takto robia. Ozaj, aky budu mat tie vozy pantograf? Dufam ze klasicky, povodny, nic mu nechyba...
J:
Co sa toho listu tyka, tak kludne si ho napis, ale ti, co s tym nic nemaju si ho aj tak neprecitaju a zodpovedny zaujmu poziciu mrtveho chrobaka. Problem je v tom, ze par z nich ma tolko rozumu a velmi dobre vie preco su veci take ake su, ale proste drzia hubu a krok... Ale co uz... Osobne nemam proti tymto ludom nic, ale mohli by nieco aj zmenit, keby sa im chcelo...