Reply on: BigMac #233351:
CED bude najmä riadiť prímestskú dopravu, kde dnes zúfalo chýba. Naopak, dispečingy jednotlivých dopravcov by v regionálnej autobusovej doprave existovať nemuseli (viď štandardy). Predpokladám že spolupráca CED/DPB bude v minimálnej miere, pri ZSSK to tiež asi pôjde jednosmerne (teda odovzdávanie info od ZSSK pre CED), keďže na MDV podľa všetkého stále žijú v predstave že integrácia znamená že oni si budú robiť čo chcú a busy sa prispôsobia 
Mňa viac ruší fakt, že CED bude dodávať Transdata. Ak to bude fungovať tak kvalitne ako ich ostatné produkty, tak by som sa dosť bál o prax

BigMac
Lebo ak to bude fungovať ako fungujú dispečingy resp. komunikácia medzi ŽSR a dopravcami, tak pánboh ochraňuj našich cestujúcich...
CED-u to samozrejme na jednej strane stačí a technologické vozidlá vidieť nepotrebuje.
Len jednotliví dopravcovia by sa mohli vidieť navzájom, napríklad pre zabezpečenie prípojových väzieb pri mimoriadnostiach. Potom by na imaginárnom CED-e stačil aj jeden človek. A ak by to u jednotlivých dopravcov robili naozaj poctivo, tak aj nula ľudí a CED by vlastne bol len záznamovým zariadením, či sa plní objednávka a dodržiavajú zazmluvnené výkony a dohodnuté čakacie časy. Len to je asi prudká utópia v našich podmienkach...