Reply on: 810zssk #233354:
V piatky občas v špičke K2S nepoberú všetkých cestujúcich. V iných dňoch sa síce zmestia, ale kultúra cestovania v nich je východoeurópska. V sedle sú poloprázdne. Ideálne riešenie je, aby K2S z linky 1 prechádzali v špičke na linku 7 a na linke 1 aby boli v špičke súpravy s výjazdom a dojazdom ako linka 7. Myslím, že s týmto riešením sa pri ďalšej zmene CP aj počíta.
BigMac
Jazdí to raz po ceste, tak nech to má štátne EČV a hotovo.
Aspoň by sa mudrlanti z dráhového úradu prestali vyjadrovať k veciam, o ktorých vedia...slušne napísané prd.
Technicky je úplne jedno, či ten elektropohon napájaš z vedenia alebo trakčnej batérie, ich vzájomnej kombinácie alebo dieselu a generátora.
Jednoducho by som im ponechal kompetencie len po drát a koniec. A veľmi pritvrdil podmienky pre nezmyselné rýchlostné obmedzenia do armatúr. Keď sa dá jazdiť 50 km/h v trolejovej križovatke v Salzburgu alebo Linzi, tak to isto pôjde aj u nás, keďže fyzikálne zákony sú úplne rovnaké. A IČV nech majú kde chcú, bárs aj na streche...