Reply on: MatejBA #230630:
Ok,nehadam sa nehovoril som,že to nie je dobrý nápad súbežne,len som hovoril,že v DPB to neradi počujú(o súbehu).Istého času keď sa rušila L34 a predlžovali L84 do Dúbravky bolo veľmi veľa argumentov zo strany DPB že to je zbytočné a podobne.Vtedy ešte chodili "merači-počítári" cestujúcich priamo v teréne,vtedy ešte neboli tie NB18 Eu6 s tými čidlami na počítanie.Vždy natrafili na Dúbravský vláčik v špičke 83+84 za sebou 84 vždy ako druhá minimálne vyťažená aspoň v úseku po najviac Aupark.Nejako sa to vtedy utriaslo,zredukovali sa intervaly oboch liniek,že aspoň v sedle to vychádza na preskačku v polovici intervalu.Každopádne zdravé návrhy by som adresoval určite na odbor dopravy v DPB alebo niekomu z dopravy na Magistráte.Ak chcú ľudí postupne prenaučiť z IAD na MHD treba spoje čo najviac hlavne "logicky" skoordinovať.
birch
Časy podľa CP bez zohľadnenia čakania na zastávkach:
- Novohradská - Malá scéna - Lafranconi: 12 minút
- Novohradská - Malá scéna -> pešo -> Šafárikovo nám. - Lafranconi: 17 minút + peší presun
- Novohradská - Americké nám. - Nám. SNP - Lafranconi: 21 minút
- Novohradská - Rajská -> pešo -> Nám. SNP - Lafranconi: 15 minút + peší presun
(Novohradskú a Lafranconi berte ako prestupné uzly)
Trasa cez Rajskú alebo Americké nám. je časovo dlhšia a aj tak je vidno, že ju využívate - práve preto, že na najkratšej trase nie je dostatočná ponuka.
Preto som chcel navrhnúť iné spojenie, ktoré by urobilo trasu cez Malú scénu pre cestujúcich atraktívnejšou, keďže interval L70 vrátane jej častého meškania nie sú dostatočné. Zároveň som chcel využiť buspruhy na Košickej a minimalizovať čakanie v zápche na Prievozskej, preto trasa len po Turčiansku. A nenavrhujem novú linku ale predĺženie L29 preto, lebo v špičke na nábreží bude stáť bez ohľadu na to, či pôjde z Novohradskej alebo od Nového SND.