Tak mi napadlo: Zachytili ste niekde v slovenských médiách (prípadne českých) informáciu o štrajku železničiarov v Rakúsku, ktorý bol v pondelok 26. 11. 2018 od 12 do 14 h? Weby zssk.sk a regiojet.sk nerátam.
Ono to malo tak trochu vplyv aj na IDS BK ("zrýchlená" S20 v úseku Hlavná stanica - DNV). Vlaky z / do Rakúska boli v tom čase odrieknuté a ako som sa v ten večer dočítal na Twitteri ZSSK, tak v medzištátnej preprave to malo negatívne následky pre cestujúcich aj niekoľko hodín po skončení štrajku [niektoré ďalšie vlaky meškali, iné boli odrieknuté].
Boli ste niekto v tom čase v Rakúsku? Vlaky stáli vždy v najbližšej možnej stanici? V tých vlakoch kde bol sprievodca alebo vlakvedúci (resp. na malých motorákoch iba rušňovodič) - poskytovali cestujúcim nejaké informácie? A výpravcovia?
Ono to malo tak trochu vplyv aj na IDS BK ("zrýchlená" S20 v úseku Hlavná stanica - DNV). Vlaky z / do Rakúska boli v tom čase odrieknuté a ako som sa v ten večer dočítal na Twitteri ZSSK, tak v medzištátnej preprave to malo negatívne následky pre cestujúcich aj niekoľko hodín po skončení štrajku [niektoré ďalšie vlaky meškali, iné boli odrieknuté].
Boli ste niekto v tom čase v Rakúsku? Vlaky stáli vždy v najbližšej možnej stanici? V tých vlakoch kde bol sprievodca alebo vlakvedúci (resp. na malých motorákoch iba rušňovodič) - poskytovali cestujúcim nejaké informácie? A výpravcovia?
VLK
A ešte jedna otázka - nedalo by sa na jednej strane poučiť vodičov o medzerách medzi vozidlami najmä v križovatkách, kde funguje dynamika (a zaradzovanie odbočovacej fázy na výzvu od detektora)? A na druhej strane nedalo by sa vyznačovať polohu detektora? Pravidelne jazdím cez CDS na Vajnorskom nadjazde a ľavé odbočenie (teraz myslím to od diaľnice) obvykle nedostáva zelenú pre vodiča, ktorý si drží veľký odstup od vozidla pred sebou a to až tak, že nestojí na detektore, ktorý následne nezaradzuje zelenú fázu do poradia.