#228519
uplne bezne - operacne stredisko KDI, nahlasovanie poruch verejneho osvetlenia (informacie sa dostanu, kam treba), cisla spamati neviem, ale daju sa najst na internete; pokial staci - odkazprestarostu - verte, ze opodstatnenymi podnetmi sa ludia zaoberaju omnoho skor, ako sa objavi oficialna reakcia;
Karadzicova - Zahradnicka je riadena z ustredne a bezi v pevnom cykle; za beznych okolnosti sa nemoze stat, ze sa vynecha niektory signal - avsak pri operativnych zasahoch do riadenia, zial, musite cakat; podobne pri zmene signalneho planu, v urcitom bode sa signalizacia synchronizuje s okolim a z technologickeho hladiska to inak ako takto nejde - maximum je to vsak 2*dlzka cyklu;
chodecke tlacidla na novych/modernizovanych krizovatkach su osetrene a v pripade, ze nie je registrovane zatlacenie po urcitu dobu, berie sa ako vadne a logika ho vyhodnocuje ako keby ho stale niekto zatlacil, a teda je urcite dana faza zaradovana v kazdom cykle - ci ten problem nebude skor v tom, ze na Bosakovej mame absolutnu preferenciu EMHD, a kedze system riadenia nie je prilis stastny (podobne ako Safko), elektricka chodcov moze niekedy "seknut" a preskocit; tato krizovatka - jej uz snad piata uprava - je v plane v blizkej buducnosti;
uplne bezne - operacne stredisko KDI, nahlasovanie poruch verejneho osvetlenia (informacie sa dostanu, kam treba), cisla spamati neviem, ale daju sa najst na internete; pokial staci - odkazprestarostu - verte, ze opodstatnenymi podnetmi sa ludia zaoberaju omnoho skor, ako sa objavi oficialna reakcia;
Karadzicova - Zahradnicka je riadena z ustredne a bezi v pevnom cykle; za beznych okolnosti sa nemoze stat, ze sa vynecha niektory signal - avsak pri operativnych zasahoch do riadenia, zial, musite cakat; podobne pri zmene signalneho planu, v urcitom bode sa signalizacia synchronizuje s okolim a z technologickeho hladiska to inak ako takto nejde - maximum je to vsak 2*dlzka cyklu;
chodecke tlacidla na novych/modernizovanych krizovatkach su osetrene a v pripade, ze nie je registrovane zatlacenie po urcitu dobu, berie sa ako vadne a logika ho vyhodnocuje ako keby ho stale niekto zatlacil, a teda je urcite dana faza zaradovana v kazdom cykle - ci ten problem nebude skor v tom, ze na Bosakovej mame absolutnu preferenciu EMHD, a kedze system riadenia nie je prilis stastny (podobne ako Safko), elektricka chodcov moze niekedy "seknut" a preskocit; tato krizovatka - jej uz snad piata uprava - je v plane v blizkej buducnosti;
mp20
#228475
ako som uvadzal v niektorom z predoslych prispevkov, Pekna cesta je jeden z radicov, ktore prave nie su Siemens, su dodane odbornikmi z CR a aj tam programovane - nie su v sprave Siemens, a teda Siemens nema na riadenie na tychto krizovatkach vplyv;
@228478
odpocet je vypnuty v kazdom pripade, ked nie je mozne dopredu vypocitat dlzku trvania daneho signalu - to je v pripade riadenia z KDI alebo urcitych specifickych dopravnotechnickych stavov; okrem toho - vedlajsie smery (chodecke alebo dopravne odbocenia a pod.) pokial su vybavene funkcnymi detektormi/tlacidlami, sa mozu spustat az po zaregistrovani radicom - ide o urcitu formu interakcie ucastnika cestnej premavky s krizovatkou.
#228480
snazili sme sa o obnovenie, bola vytipovana aj jedna lokalita na jej testovaciu prevadzku, avsak kedze signal zmizol z vyhlasky, dopravna komisia navrh zamietla;