Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Joyki #227380:
Tá obec má okolo 50 obyvateľov?
Pravdepodobnosť, že aj tie 3 spoje niekto využije je fakt malá...
Reply on: AndyNO #227379:
Tri spoje za deň cez víkend... ešteže do pešej vzdialenosti vlak z Rece. ?
Reply on: lucky89 #227369:
Pokiaľ máte záujem tak môžem spracovať CP v rovnakom formáte aj do BA?
Zatiaľ som spravil aj CP linky 657 , tiež len v jednom smere...


Reply on: 810zssk #227377:
..a nie, prestupny cas je po vacsinu dna 7 minut, zlu zastavku som pozeral. Tak cakat by sa dalo do cca 3 minut.
Reply on: S499.1023 #227375:
a) Efektivnejsi odbavovaci system u Slovak Lines (ten sucasny ma zasadny podiel na jazdnej dobe)
b) Garantovanie nadvaznosti pri mensom meskani. Tu je to sice tazke, kedze ten nadvazny bus ma nasledne nadvazny vlak, ale tiez tam priestor je. Prestupna doba v Grinave na zel. zastavke je dnes 10 minut (v niektorych casoch viac). Kedze od Slovenskeho Grobu po tu zeleznicnu zastavku je minimalny priestor na vznik dalsich meskani, tak si viem predstavit ze v Slovenskom Grobe by 528 cakala do 5 minut.
Reply on: S499.1023 #227375:
Že by tým riešením bolo čakanie na prípoj?
Reply on: rini17 #227368:
No a čo navrhuješ? Kvôli možnosti meškania tam dať desať minút a pripravovať tým pádom denne desítky ľudí o čas?
V civilizácii to samozrejme riešenie má.
Práve ručne sypú kamenivo na blaťáky na Vajnorskej ul. cca. pred vozovňou J.Dvor.
Asi to budú následne podbíjať.
Reply on: lucky89 #227372:
To co som postol tiez nie je normalny CP, ale hej, chapem 🙂 Zle som si pamatal co vsetko mal ten Andynov.
Reply on: 810zssk #227371:
Ano, mne sa pacil ten format ako to bolo urobene aj s pripojmi, atd... normalny cp linky 740 si samozrejme viem stiahnut.
Reply on: 810zssk #227370:
...ale pozeram ze Andyno tam mal aj pripoje, tak to asi neni to co chcete. Sorry 🙂
Reply on: lucky89 #227369:
Tu je komplet 740 🙂
Reply on: AndyNO #227304:
opacny smer v tomto formate sa vam nechce spravit? vyzerat to super.
Reply on: 810zssk #227348:
Konečne to nahrali na cp.sk tak som si mohol pozrieť to masívne zlepšenie na 527. Obyvatelia Slovenského Grobu - Malého Raja dostali spoje každú hodinu z/do ASMN alebo Zlaté Piesky. Áno to je super.
Zabezpečuje aj prípoj na vlak do Grinavy, ale tak že v Grobe treba prestúpiť na druhý bus z Viničného a sú na to 4 minúty. Môže sa veľmi ľahko stať že ten prvý bus z BA bude meškať 5 minút. To už je..."soudruzi z NDR".
Oprava zastávky ŽST Petržalka bola ukončená, ale zase to spravili klasicky slovensky: Obrovskú prepadlinu vyfrézovali a zaliali to betónom, takže je preč. No keď sa človek započuje, tak pri každom prejazde autobusu započuje pekné buchnutie. Päť metrov od opraveného miesta povrch praská a už sa prepadáva, o rok môžu zastávku opravovať zase...
Proste paráda. Retardované mesto.
Reply on: Joyki #227365:
Najlepsie bude ked si ludia co zmeskali vlak a rozhodnu sa teda pokracovat busom budu musiet nasledne u vodica ziadat novu registrecnu potvrdenku na zvysny usek, cim ten bus este viac zmeskaju ? ? ?
Reply on: 810zssk #227362:
Predĺžené spoje z okolitých dedín linky 635 budú mať v Senci ráno pobyt 2 minúty podľa CP. ?

Viem si predstaviť meškania z dedín -> nestíhanie vlaku -> neskorý príchod na AS Senec-> približne 5-7 minútový nástup -> pobehovanie po AS a luxusný výber medzi pristavenými busmi 620, 630, 632 a 635, ktoré takisto meškajú -> a hor sa do 20 kilometrovej zápchy.

Optimalizácia... na papieri.
Reply on: yellowcaptcha #227350:
V tejto podobe to vyzerá lepšie...

https://www.idsbk.sk/download/B20180808T000000102.pdf
Reply on: Valec #227356:
super
Reply on: Valec #227359:
Technicky spravna mozno s prizmurenim oci je, ale nie je vhodna ak si chce BID zachovat/zlepsit image u verejnosti. Podla mna by formulacia "dopravca momentalne so zmenou nesuhlasi" bola rovnako jednoducha, pre cestujuceho zrozumitelna a neslo by o "odbornu studiu", len presnejsie pomenovanie problemu. Lebo ak cestujucemu pride ako odpoved hento tak vieme co si o BIDke pomysli (pritom realne BID vinu nema).

Cielovy stav ktory si popisal je fajn, ale jeho realizacia bude trvat dlho (predpokladam ze dnes hovorime o rokoch kym to bude cele fungovat). Dovtedy hodime rukami do vzduchu a budeme akceptovat ze autobusy postavaju po zastavkach 5 minut, s tym ze vsak niekedy o par rokov to vyriesime? Ja som presvedceny ze toto je vec na ktorej moze spadnut cela optimalizacia, lebo bez dobreho plnenia CP v kombinacii s negarantovanim pripojov sa cely pekny cestovny poriadok moze rozsypat uplne spektakularnym sposobom. A ked ludi donutim prestupovat aby im nasledne usiel autobus jazdiaci v intervale 2 hodiny, tak budem potrebovat vela stastia v dalsiom presvedcani samospravy ze to viem robit.

Dve dolezite poznamky:
1. Vyriesenie klucoveho problemu nevyzaduje vymenu zariadeni, len update SW.
2. Nikto nepovedal ze odbavovaci system musi byt vo vlastnictve dopravcu. Napr. v IDS JMK ak sa nemylim su pokladne v regiobusoch majetkom KORDISu. Cize to ze dopravca sa o par rokov meni nemusi nevyhnutne mat dopad na financovanie noveho HW - ak ten bude vo vlastnictve BID, alebo BSK, moze byt jednoducho pri zmene dopravcu posunuty tomu novemu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.