Reply on: Peon #226409:
Ako píše Valec choď sa tam pozrieť. Aj po rekonštrukcii ostalo jedno ostrovné nástupište s dvoma hlavnými koľajami, ktoré využívajú hojne nákladné vlaky. Odstavné kolaje sú mimo nástupíšť primárne budované pre posun a zoraďovanie vozňov pre Istrochem a Palmu. Muselo by sa na ne ísť posunom detto zase naspäť.
Nie je dôvod to neťahať po N.Mesto a keď už máme stanicu aj v Petržalke tak aj tam.
Od zrušenia OS vlakov je cez 10 rokov a to bola úplne iná situácia na cestách.
Vlaky tam vedené chodili riedko v dosť blbých polohách pre mestského cestujúceho.
Peon
A keď napr. vodiči Flixbusu aj Slovak Lines na linkách do Viedne vedia načítať QR kódy, tak možno by sa to dalo aj na prímestských linkách. Len to by asi každý vodič musel dostať služobný smartfón... Doplatok cestovného mimo zaplatené zóny v PCL by musel cestujúci vždy zaplatiť asi iba v hotovosti, a teda nedostal by 10% zľavu na eCL.
QR kód (PCL) by si mohol cestujúci buď sám vytlačiť, bezplatne by to mohli minimálne v predajniach DPB a mal by byť samozrejme akceptovaný aj z displeja smartfónu.