Oprava: "...keď uvážime, že priemerne potrebuje bratislavský cestujúci na presun aj viac ako pol hodiny."
Samozrejme aj s problémami s tým spojené (parkovanie, zabezpečenie proti krádeži...)
Podla mna by spojenie sil v konecnom dosledku znamenalo len oslabenie sil vzhladom na rozdielnost nazorov, hodnot a stylu prace. Musel by si poznat cele pozadie, ktore ti rad vysvetlim mailom (ak mas zaujem), ale nie tu na diskusii, aby si si mohol o tomto urobit objektivny nazor.
S499.1023
1) Je to úžasná momotina. To by ako BRKS dostala od niekoho zadarmo laminátky, plesnnivé Bh-čka, M152-ky a ďalšie potrebné vozidlá? Lebo jazdiť do Kútov zdochnutou M262.0 ťahanou ohnitým hektorom, to fakt nemusím.
A BRKS ma dosť serie aj tým, ako dementne plytvá po prevzatí prevádzky Zohor - Záhorská Ves. Miesto toho aby rozjazdili Stupavu a Rohožník, musia dementne a absolútne zbytočne jazdiť z hl. st.. Nehovoriac o tom, že päť párov vlakov "na kladivá" nie je podľa mňa efektívny spôsob prevádzkovania trate. Cesta do pekiel dláždená dobrými úmyslami...
2) Čo sa do toho ten vševed Malchárek furt montuje?
I.