Preco sa bavime o hnusnych smradlavych gumokoloch ? Lebo v zavislej trakcii momentalne nie je co riesit.
Trolejbusy su vybavene - zmluva je na 21Tr. Kolko sa toho kupi je druha vec.
Elektricky: tam sa neda nic robit kym sa nerozhodne o charaktere nosneho systemu. Dovtedy treba rekonstruovat, kolko sa da.
Autobusy treba riesit teraz. Kym sa postavi nosny system (v Petrzalke) a usetri mozno 100 autobusov, budu po zivotnosti aj I400. Keby to nebolo take akutne, mozme docasne zrekonstruovat X vozov, ktore sa potom vyradia (zivotnost cca 6 rokov) a popri tom nakupovat uz len NPA v ramci priebeznej obnovy. Zial, to by bol luxus ak jazdia autobusy, co su nielen po zivotnosti, ale ani technicky nevyhovuju.
Ine je to napr. v Prahe. Ked nemusia uvazovat co vypravit, lebo vsetko stoji v dielni, da sa vyradit autobus po zivotnosti, ale v dobrom stave a kupit novy, ktory dopravcovi (pri NPA aj cestujucemu) prinesie vyssiu uzitkovu hodnotu ako udrzovat stary voz, hoci aj "tank".
Trolejbusy su vybavene - zmluva je na 21Tr. Kolko sa toho kupi je druha vec.
Elektricky: tam sa neda nic robit kym sa nerozhodne o charaktere nosneho systemu. Dovtedy treba rekonstruovat, kolko sa da.
Autobusy treba riesit teraz. Kym sa postavi nosny system (v Petrzalke) a usetri mozno 100 autobusov, budu po zivotnosti aj I400. Keby to nebolo take akutne, mozme docasne zrekonstruovat X vozov, ktore sa potom vyradia (zivotnost cca 6 rokov) a popri tom nakupovat uz len NPA v ramci priebeznej obnovy. Zial, to by bol luxus ak jazdia autobusy, co su nielen po zivotnosti, ale ani technicky nevyhovuju.
Ine je to napr. v Prahe. Ked nemusia uvazovat co vypravit, lebo vsetko stoji v dielni, da sa vyradit autobus po zivotnosti, ale v dobrom stave a kupit novy, ktory dopravcovi (pri NPA aj cestujucemu) prinesie vyssiu uzitkovu hodnotu ako udrzovat stary voz, hoci aj "tank".