Reply on: Aneta #22537:
A či čítala slečna/pani poznámku, keď sem písala túto sťažnosť, alebo to len odklikla???I.
. A nas hlavny programator navaznost liniek bohuzial neovplyvni. Keby sme ich mali za kazdu takuto drobnost "nakopavat", tak by lezali rozkopani niekde v kanali
Lebo tych drobnosti je viacej -- staci hladiet nie len okolo seba, ale pozerat sa, ako vyzera doprava v nasom hlavnom meste celkovo.
Povacsine funguje tak kazda 5 spirala
A ako je to riesene v K2 resp. v T3 s usporiadanim sedadiel 1+2 ako su vyhrievane tie dvojite sedadla?
Asi mesiac a pol dozadu-nedelne rano v buse cestou na stanicu - sedela som uplne vzadu (ik 435) - u mna dost nezvykle - a "uzila" som si to! Pri prezidentskom palaci nastupila tlupa 5 "tiezludi", ktori sa vrutili dnu systemom terminator+rocky and hitler v jednej osobe, rozvalili sa na sedacky predo mnou, veselo fajcili a ich arogancia a agresivita zacinali byt nebezpecne! Navazali sa do kazdeho naokolo, ci bol tmavy, maly, velky, stary...citila som hrozu-ale napodiv moju osobu to minulo!...aj ked neviem dovod...videla som tvar vodica v zrkadle a bleskovo som uvazovala, co v danej situacii robit. Pod stanicou dofajcili a hulakali dalej. Rozhodla som sa, ze tlacitko na dvere pouzijem iba v pripade, ze zacnu byt nebezpecni "skutkom" - nechcela som tlacitko pouzit skor, pretoze by ich to priviedlo do zurivosti a vodic, ak by prisiel dozadu, by ohrozil nielen seba, ale aj tych par cestujucich vzadu vo vleku! Dalo sa v podstate urobit len jedine-trpnut a s mrazivym pokojom na tvari vyckat a dufat, ze pokym na stanici vystupia, NIC sa nikomu nestane...


Spectre
Problem s odpadavanim ciel som si nevymyslel. Ono to celo neodpadne uplne samozrejme
Hlucnost sa o dost zlepsila. Konecne je to tak, ako to ma byt. Samozrejme, mohli sa s tym pohrat aj trochu viac, ale budme radi, ze je to aspon takto. Problem ale nie je len v hlucnosti styku kolajnica-okolok. Na tramvajach casto rachocu blatniky a u K2S mam dojem, ze sa ten podvozok ide rozpadnut. Jednoducho sa o to treba starat a vsetko pravidelne kontrolovat a dotahovat - az potom bude ta tramvaj naozaj ticha.