Reply on: J #22527:
Kotasove celicko je dost neprakticke prave kvoli tomu stlpiku. Beriem, ze je na to norma, ale fakt je ten, ze ked ti napr. tramvaj vhadza na Cachticku ul. smerom od Komisarok, vodic sa musi v K2Ske cely prevesit cez pultik, aby videl, ci nejdu nahodou dajake IGK.Problem s odpadavanim ciel som si nevymyslel. Ono to celo neodpadne uplne samozrejme

Hlucnost sa o dost zlepsila. Konecne je to tak, ako to ma byt. Samozrejme, mohli sa s tym pohrat aj trochu viac, ale budme radi, ze je to aspon takto. Problem ale nie je len v hlucnosti styku kolajnica-okolok. Na tramvajach casto rachocu blatniky a u K2S mam dojem, ze sa ten podvozok ide rozpadnut. Jednoducho sa o to treba starat a vsetko pravidelne kontrolovat a dotahovat - az potom bude ta tramvaj naozaj ticha.
S499.1023
Dvojité sedačky sú vyhrievané tak, že stojan majú jeden, spoločný a ten kúri.
I.