Reply on: chodec #225192:
Myslím si, že v omnoho väčšom nedohladne je stavba tunela popod celé mesto, poprípade Petržalku v problémovom teréne, skapacitnenie trate Viedeň - Budapešť, ako pridanie jednej kolaje Marchegg - D.N.Ves a postavenie stlpov trakčného vedenia. Nemá kto financovať elektrifikáciu D.N.Ves - Marchegg? A dlhý tunel bude mať financovať kto?? To sú neskutočné náklady. - Aké problémy sú len s relatívne menšími úpravami železničného koridoru v ČR - konkrétne úsek Ústí nad Orlicí - Choceň.
martinah
az tak vybornym pocinom nie je, sudiac podla ohlasov, kym z prveho rocnika boli ludia nadseni, z dalsich dvoch boli coraz viac sklamani, projekt nech kludne funguje dalej, ak sa dokaze uzivit sam zo sponzoringu a vstupneho, ale aby si organizatori narokovali na statisicovu pomoc od bmk a vinili ho z "likvidacie"? to sme kde? tie peniaze su ovela viac potrebnejsie inde nez ich vyhodit von oknom za jednu akciu raz rocne, ak napriklad skola potrebuje na opravu strechy, ci ine urgentne vydavky, to je zmysluplne cerpanie, ktore vydrzi par rokov