Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #223619:
Skôr chcú priame spojenie s centrom resp. zo stanicou.
Reply on: Petto #223618:
A HLAVNE pre bežného cestujúceho je to nesystémová komplikácia, kedy má linka variantné vedenie trasy.
Reply on: MilanEco #223615:
Býva 139 preplnená?
Reply on: MilanEco #223615:
Plus zachadzky kazdeho druheho spoja ti dane spoje predlzia cas cesty z Hlavnej stanice na Dlhace - t.j. s jednym ti bude stacit 30min listok a s druhym nie ?
Reply on: MilanEco #223615:
Toto je skôr na petíciu alebo žiadosť tamojších obyvateľov, s ktorou sa treba obrátiť na M.Č. Karlova ves a ten na DPB či magistrát..
Reply on: MilanEco #223615:
Som proti. Plus cestne pomery ani velmi neumoznuju premavku vacsieho vozidla, ktore sa vyskytuje na linke 32 (15 a 18metrove klnbove vozidla ) v uzsich ulickach po trase 139tky, ci na stale rozbitych usekoch cesty.
Suhlasim s tym aby sa 139 aspon posilnila v spicke prac.dni na 15minut (rano i poobede)
Chcem tu zistiť zaujem o možné presmerovanie linky 32 (každý druhý spoj) od ZOO cez Staré Grunty na Molecovu a pokračovanie ďalej po trase. Pomohlo by to hlavne študentom a seniorom ale aj pracujúcim. internáty a cintorín Momentálne tadialto jazdí len 139. v nie moc dobrej riešenej trase..
zdravim, nevie niekto preco jazdi 208cka minimalne v useku Kollarovo-Sulekova na dieselagregat?
Reply on: johnnyjanko #223611:
najistejsie je stlacat vsetko, a niekdy aj to nepomoze, ked vodic zrejme neda povel k otvoreniu dveri ?

uz sa mi stalo aj to, ze bola pokazena signalizacia stop, ktora svietila cely cas, takze som sa previezla do jaroviec miesto slnecnic, istota je vsetko stlacit a opakovane ?
Reply on: johnnyjanko #223611:
Závisí od konkrétneho typu vozidla. Najhorší je tedom, tam vodič stlačenie dopytu dverí na prístrojovke ani nevidí, takže na základe neho ani nemôže zastať. A tento dopyt ani "nemá pamäť", teda keď ho stlačíš pred zastávkou, tak sa nič neudeje. Tam teba stlačiť najprv červené tlačidlo "stop", aby vozidlo zastalo a keď zastane a vodič tie dvere neotvorí, ale iba aktivuje dopytom, až potom stlačiť modré tlačidlo pre otvorenie dverí.

Potom sú typy, kde sa aj stlačenie dopytu signalizuje na prístrojovke, ale iba slabo a nenápadne (zato červená stopka sa zobrazí na prístrojovke zreteľne ako červená stopka...).

Najlepšie to majú prvé série soriek nb18, kde je jedno či stlačíš stop alebo dopyt, na prístrojovke sa vodičovi ukáže v oboch prípadoch rovnako zreteľne pri ktorých dverách si stlačil tlačidlo, a po aktivovaní dopytu sa dvere otvoria bez ohľadu na to, čo človek stlačil.
Reply on: Mike #223609:
Vďaka, už mi je to trochu jasnejšie, ale aké to má praktické dôsledky? Keď stlačím len otvorenie dverí, zastaví mi autobus na zastávke na znamenie? Aké sú vaše skúsenosti? Alebo si to mám raz vyskúšať sám? ? Ď.
Zdravím. Na zastávke Avion je umiestnení odpadkový kôš s POPOLNÍKOM na vrchu, priamo pod prístreškom. Pritom by malo byť na zastávkach MHD fajčenie zakázané. Tuší tu niekto či sa to zmenilo?
Reply on: johnnyjanko #223608:
Lebo človek (ľudia) čo má/majú na starosti v DPB technickú špecifikáciu, vychádza(l) údajne z nejakého akože predpisu (bohvie z ktorého roku), kde je stanovené že musia byť oddelené tlačidlá pre znamenie vodičovi = výstup na zastávke na znamenie a tlačidlo pre dopyt na otvorenie dverí. (A ešte tretie tlačidlo je pre núdzové zastavenie, mimo bežného dosahu).
Zdravím, mám jednu otázku: neviem pochopiť, prečo sú v autobusoch a trolejbusoch SOR oddelené tlačítka "otvorenie dverí" a "výstup na zastávke na znamenie"? (Na tejto fotke to krásne vidno: https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/6235/nove-klbove-sorky-11-5-2012/86854/Interier-zadnej-casti-SORu-NB-18-2204 ) Je nejaký dôvod, prečo na to nie je len jedno tlačítko? Mne sa to zdá úplne nepochopiteľné. Pre istotu to robím tak, že ak chcem výstúpiť na zast. na znamenie, stlačím obe. Ale chcel by som nejaké podrobnejšie vysvetlenie, čo to vlastne znamená a ako to správne používať. Ospravedlňujem sa, ak to tu už bolo stokrát riešené a ďakujem za odpoveď.
Reply on: dopravak88 #223606:
Ked to dr8ne, tak bude jasne, ze neznizili...?
Reply on: anbis #223604:
ako zistia ci vodici pri prejazde tymto usekom naozaj teplotu znizili? Alebo to nastavia dialkovo, ako klimatizaciu?
Reply on: anbis #223604:
Asi bude potrebne v tramoch kurit stromcekmi, ked je problem s elektrinou...?
Asi to tu ešte nebolo... "havarijný stav" ? ?

Upravené kúrenie v električkách z dôvodu energetického zaťaženia Obchodnej ul.
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/upravene-kurenie-v-elektrickach-z-dovodu-energetickeho-zatazenia-obchodnej-ul/
Reply on: zakaznik #223593:
Nie, cely princip spociva v tom, ludia absolutne zbytocne tranzituju cez mesto. A vacsina aut prechadzajuca po 29.augusta a Mickiewiczke nema zaciatok ci ciel cesty v oblasti.
Sposobuje to zbytocne vystavby CSS, zapchy a zdrziavanie MHD v CMO. Vies ako by sa zrychlila MHD, keby tieto dve ulice ostali pristupne len pre MHD. CSS na Americkom, Kollarku, 29.8xSpitalska a Dunajskax29.8. by sa mohli vypnut.
Reply on: zakaznik #223587:
Nie klasicky mimo temu. Prvy semafor na uzemi Bratislavy bol na krizovatke ulic Postova Obchodna. Myslim si, ze pochopis co tym chcem povedat.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.