Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zdravím, mám jednu otázku: neviem pochopiť, prečo sú v autobusoch a trolejbusoch SOR oddelené tlačítka "otvorenie dverí" a "výstup na zastávke na znamenie"? (Na tejto fotke to krásne vidno: https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/6235/nove-klbove-sorky-11-5-2012/86854/Interier-zadnej-casti-SORu-NB-18-2204 ) Je nejaký dôvod, prečo na to nie je len jedno tlačítko? Mne sa to zdá úplne nepochopiteľné. Pre istotu to robím tak, že ak chcem výstúpiť na zast. na znamenie, stlačím obe. Ale chcel by som nejaké podrobnejšie vysvetlenie, čo to vlastne znamená a ako to správne používať. Ospravedlňujem sa, ak to tu už bolo stokrát riešené a ďakujem za odpoveď.
Reply on: dopravak88 #223606:
Ked to dr8ne, tak bude jasne, ze neznizili...?
Reply on: anbis #223604:
ako zistia ci vodici pri prejazde tymto usekom naozaj teplotu znizili? Alebo to nastavia dialkovo, ako klimatizaciu?
Reply on: anbis #223604:
Asi bude potrebne v tramoch kurit stromcekmi, ked je problem s elektrinou...?
Asi to tu ešte nebolo... "havarijný stav" ? ?

Upravené kúrenie v električkách z dôvodu energetického zaťaženia Obchodnej ul.
http://www.dpb.sk/o-podniku/aktuality/upravene-kurenie-v-elektrickach-z-dovodu-energetickeho-zatazenia-obchodnej-ul/
Reply on: zakaznik #223593:
Nie, cely princip spociva v tom, ludia absolutne zbytocne tranzituju cez mesto. A vacsina aut prechadzajuca po 29.augusta a Mickiewiczke nema zaciatok ci ciel cesty v oblasti.
Sposobuje to zbytocne vystavby CSS, zapchy a zdrziavanie MHD v CMO. Vies ako by sa zrychlila MHD, keby tieto dve ulice ostali pristupne len pre MHD. CSS na Americkom, Kollarku, 29.8xSpitalska a Dunajskax29.8. by sa mohli vypnut.
Reply on: zakaznik #223587:
Nie klasicky mimo temu. Prvy semafor na uzemi Bratislavy bol na krizovatke ulic Postova Obchodna. Myslim si, ze pochopis co tym chcem povedat.
Reply on: ivanbuto #223600:
Je to na webe
Reply on: zakaznik #223593:
Ty tie návrhy do detailov poznáš, keď ich tu hneď hodnotíš?
Reply on: zakaznik #223598:
rozdiel medzi triedou cesty a triedou mestskej komunikácie nič? ?
Reply on: Ike #223597:
"sieť ciest I. a II. triedy v meste spolu s mestskými okruhmi stále má zmysel. To sú tie tranzitné komunikácie."

Tzv. gól do vlastnej brány. ? ? ?

http://m.bratislava.sk/vismo/dokumenty2.asp?id=75911&n=zoznam-komunikacii-na-uzemi-hlavneho-mesta-sr-bratislavy
Reply on: ivanbuto #223591:
Dáva to logiku. Síce je značenie zanedbané a z diskusií sa to úplne vytratilo, ale sieť ciest I. a II. triedy v meste spolu s mestskými okruhmi stále má zmysel. To sú tie tranzitné komunikácie. Ostatné (samozrejme po individuálnom posudzovaní) by sa postupne mali upokojovať.
Reply on: zakaznik #223594:
Kedy ti dunco hackol účet??
Reply on: ivanbuto #223591:
Že si zo všetkých ulíc v centre vybrali na pešiu zónu zrovna tú, kde majú sídlo. ? ? ? Ale predpokladám, že súčasťou návrhu je aj výnimka, aby sa svojim autom dostali k svojmu miestu v garáži.

Prečo si nevybrali Radlinského? S čiastočným obmedzením až po Blumentál...
Reply on: ivanbuto #223591:
Podľa hesla chceme pešiu zónu pred našim office, ostatné nás nezaujíma. ?
Reply on: mbordac #223487:
V Bratislave sa metro začalo stavať v polovici 80tych rokov, do r. 2017 sa postavilo 0,0 m. Dopadne to v Brne rovnako?
Reply on: Ike #223588:
Zaujímavá aktivita a iniciatíva prichádza od architektov Šebo&Lichý, týka sa to práve obmedzenia tranzitu cez centrum (Mickiewiczova a Ul. 29. augusta).
Reply on: zakaznik #223589:
Ani k Milosrdným nie je priamy prístup zo všetkých smerov a nezdá sa mi, že by ich to nejako negatívne ovplyvňovalo.
Reply on: Ike #223588:
Načo by sme z Vajnorskej k OÚSA chodili cez Krížnu, keď môžme chodiť cez Jarošovu, Mýtnu, Kollárko a 29.VIII ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.