Zdravím. Na zastávke Avion je umiestnení odpadkový kôš s POPOLNÍKOM na vrchu, priamo pod prístreškom. Pritom by malo byť na zastávkach MHD fajčenie zakázané. Tuší tu niekto či sa to zmenilo?
Lebo človek (ľudia) čo má/majú na starosti v DPB technickú špecifikáciu, vychádza(l) údajne z nejakého akože predpisu (bohvie z ktorého roku), kde je stanovené že musia byť oddelené tlačidlá pre znamenie vodičovi = výstup na zastávke na znamenie a tlačidlo pre dopyt na otvorenie dverí. (A ešte tretie tlačidlo je pre núdzové zastavenie, mimo bežného dosahu).
Zdravím, mám jednu otázku: neviem pochopiť, prečo sú v autobusoch a trolejbusoch SOR oddelené tlačítka "otvorenie dverí" a "výstup na zastávke na znamenie"? (Na tejto fotke to krásne vidno: https://imhd.sk/ba/galeria-media/update/6235/nove-klbove-sorky-11-5-2012/86854/Interier-zadnej-casti-SORu-NB-18-2204 ) Je nejaký dôvod, prečo na to nie je len jedno tlačítko? Mne sa to zdá úplne nepochopiteľné. Pre istotu to robím tak, že ak chcem výstúpiť na zast. na znamenie, stlačím obe. Ale chcel by som nejaké podrobnejšie vysvetlenie, čo to vlastne znamená a ako to správne používať. Ospravedlňujem sa, ak to tu už bolo stokrát riešené a ďakujem za odpoveď.
Nie, cely princip spociva v tom, ludia absolutne zbytocne tranzituju cez mesto. A vacsina aut prechadzajuca po 29.augusta a Mickiewiczke nema zaciatok ci ciel cesty v oblasti.
Sposobuje to zbytocne vystavby CSS, zapchy a zdrziavanie MHD v CMO. Vies ako by sa zrychlila MHD, keby tieto dve ulice ostali pristupne len pre MHD. CSS na Americkom, Kollarku, 29.8xSpitalska a Dunajskax29.8. by sa mohli vypnut.
Dáva to logiku. Síce je značenie zanedbané a z diskusií sa to úplne vytratilo, ale sieť ciest I. a II. triedy v meste spolu s mestskými okruhmi stále má zmysel. To sú tie tranzitné komunikácie. Ostatné (samozrejme po individuálnom posudzovaní) by sa postupne mali upokojovať.
Že si zo všetkých ulíc v centre vybrali na pešiu zónu zrovna tú, kde majú sídlo. ? ? ? Ale predpokladám, že súčasťou návrhu je aj výnimka, aby sa svojim autom dostali k svojmu miestu v garáži.
Prečo si nevybrali Radlinského? S čiastočným obmedzením až po Blumentál...
Zaujímavá aktivita a iniciatíva prichádza od architektov Šebo&Lichý, týka sa to práve obmedzenia tranzitu cez centrum (Mickiewiczova a Ul. 29. augusta).
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
Ámos