Minule som sem zabudol dať ďalšiu otázku z kategórie "Záhady". ? Prečo pri kúpe cestovného lístka bezkontaktne platobnou kartou MasterCard zo zastávky Einsteinova do Hainburgu sa mi v internetbankingu zobrazuje "SLOVAK LINES, A.S." keď tú linku prevádzkuje Slovak Lines Express, a.s.?
A ako miesto transakcie by mi to aj pri kúpe v Hainburgu zobrazilo "Miesto transakcie
SLOVAK LINES, A.S. BRATISLAVA, SK " keďže ten terminál je z ČSOB?
Virtualna tabula . . . ako to funguje? Hladam z Mokrohajskej spoj 84 smer obsiste . . . vidim ten co ma odchod o 13.31 . . . potom uz ziaden dalsi a pritom su tam spoje az do 14.45 . . . to akoze ziaden dalsi do 14.45 z mokrohajskej do ovsista uz nejde ?????
Ale inak raz sa mi toto stalo v Spišskej Novej Vsi. Staničný rozhlas zahlásil, že IC bude meškať 10 minút, tak som išiel do staničného bufetu. Hlásenie sa druhýkrát zopakovalo a vtom som zbadal cez okno, že na nástupište sa dorútila vyleštená gorilka s novými piatimi vagónmi ? To bolo jediný raz, čo som zažil, že sa výrazne stiahlo meškanie.
Mne sa stalo, že tis.zsr.sk/elis/pohybvlaku, mapy.zsr.sk i aplikacie.zsr.sk/infotabule/ zhodne ukazovali, že Roháče meškajú 19 min, na tabuliach v stanici Žilina, že 5 minút... To je aké zaokrúhľovanie? ?
Slovenska na tom principe nefunguje, taha udaje z dispecerskeho systemu. Moze byt preto v niektorych momentoch rozpor medzi tabulou na stanici a online (ak niektora este nema aktualizovane data).
Peon akutocne myslel aplikaciu NaVlak. Aplikacia Muj Vlak je aplikaciou CD a tam stanicne tabule v takej podobe ako pise nie su.
Peon
A ako miesto transakcie by mi to aj pri kúpe v Hainburgu zobrazilo "Miesto transakcie
SLOVAK LINES, A.S. BRATISLAVA, SK " keďže ten terminál je z ČSOB?