Reply on: Valec #221625:
Idealna situacia (ak odmyslim pravdepodobne nerealne zatrolejovanie Drotarskej) by bolo zrusit 64, vratit 41 na stanicu, zabezpecit garantovany prestup medzi 41 a 203 na Budkovej a rozumnu nadvaznost 41 na 209 na Sokolskej smer TrMy. V tomto variante by bolo pre obyvatelov Drotarskej zabezpecene dobre spojenie s centrom aj vychodnou castou mesta a este by sa usetrilo.
Viko
Neviem, či by sa to malo nejako negovať s výmyslami o tramtrati okolo každého nového projektu. Lenže to nebude vedieť nikto, kým si mesto nepovie, čo chce. Či tram okruh a Prievozskú radiálu, či iba Pribinovu a Košickú (lebo investovať do súbežných tratí na Košickej a Karadžičke mi nepríde veľmi efektívne, keď vidím, aký je problém stavať dávno sľubované predĺženia).