Asi to je praktickejšie robiť v BA keďže tu sú na to potrební ľudia a technika a nie v ZA, ale veď ty tomu rozumieš, tvoja alternatívna pravda je, že to zaplatí DPB zo svojho.
Nejde o to, kolki sa chcu odviest, ale kolki sa budu moct odviest, ked bude zabezpecena 100% vyprava.
Neviem na co je dobre zaskolovat vodicov na novy typ, ked tu jazdit nebude.
Pretoze pre DPB je typicke robit charitu do Chorvatskeho Grobu, ci Hainburgu. Pochybujem o realnych schopnostiach zamestnancov DPB vyratat skutocne naklady a nie cez priemernu cenu vzkm a pocet odjazdenych km.
Nerozumiem dovodu preco. Lebo niekto si chce urobit zase pekne fotky?
Bez ohľadu na to, či homologizáciu zastrešuje Škoda alebo DPMŽ, určite na tom bratislavský daňový poplatník nepríde k ujme (prečo by DPB financoval cudziu homologizáciu???) a proces bude zmluvne dohodnutý tak, aby vyhovoval obom stranám.
V špičke by nebolo na škodu odtiaľ vylúčiť aj L31 (v smere do CSU) a trolejový kontakt výhybky smer Račko posunúť tak, aby tam mohli zastaviť za sebou dva vozy.
Ak budú končiť regiobusy v Rači, tak to bude maximálne linka z Jura. Z Pezinka nemá zmysel ťahať spoje do Rače, keďže rýchlejšie je prestúpiť už v Pezinku na vlak a potom v BA na MHD.
Ja si stále nemyslím, že popoludní treba linku 7 do Rače. Podľa mojich skúseností stačí zabezpečiť celoročnú špičkovú prevádzku (možno s výnimkou Vianočných prázdnin) na úseku Vinohrady - centrum a počas školského roka ráno naviac vložené spoje Rača - centrum (takže od Vinohradov do centra ráno by bol polovičný interval). Tým sa v pohode odvozí Rača a bude dostatočná kapacita aj z Vinohradov pre prestupujúcich z vlakov. Otázne je, či toto zvládne Blumentál.
Ved som pisal ze teraz nie. No ak sa osidlia Male Krasnany prip budu koncit/zacinat regiobusy v Raci tak to 3+5 nezvladnu. V tomto momente je jasne, ze netreba tretiu linku tahat do Race.
Viko