Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #221391:
Asi to je praktickejšie robiť v BA keďže tu sú na to potrební ľudia a technika a nie v ZA, ale veď ty tomu rozumieš, tvoja alternatívna pravda je, že to zaplatí DPB zo svojho.
Reply on: Ámos #221391:
Preco mas pocit, ze plne spoje do hainburgu su charita? Keby to nebolo ziskove, tak sa tam nenacpe aj slovaklines.
Reply on: Gryzly65 #221389:
Nejde o to, kolki sa chcu odviest, ale kolki sa budu moct odviest, ked bude zabezpecena 100% vyprava.
Neviem na co je dobre zaskolovat vodicov na novy typ, ked tu jazdit nebude.
Reply on: S499.1023 #221390:
Pretoze pre DPB je typicke robit charitu do Chorvatskeho Grobu, ci Hainburgu. Pochybujem o realnych schopnostiach zamestnancov DPB vyratat skutocne naklady a nie cez priemernu cenu vzkm a pocet odjazdenych km.

Nerozumiem dovodu preco. Lebo niekto si chce urobit zase pekne fotky?
Reply on: Ámos #221386:
Prečo by s tým mal čokoľvek mať bratislavský daňový poplatník, ty Keynes?
Reply on: Ámos #221386:
Záujemcov o jazdu na tom je toľko, že sa ani všetci nedostanú, resp. nie každý bude môcť, takže o to jediné by som sa nebál.
Reply on: Ámos #221386:
Bez ohľadu na to, či homologizáciu zastrešuje Škoda alebo DPMŽ, určite na tom bratislavský daňový poplatník nepríde k ujme (prečo by DPB financoval cudziu homologizáciu???) a proces bude zmluvne dohodnutý tak, aby vyhovoval obom stranám.
Reply on: Davidoshmhd #221385:
Nebude dovod homologizacie tu skor to, ze tu ma skodovka zazemie? 🙂
Reply on: Davidoshmhd #221385:
Co s tym ma bratislavsky danovy poplatnik?
Kto to bude soferovat pri dnesnom nedostatku vodicov?
Reply on: Ámos #221384:
Homologizácia. Na veľkej trolejbusovej sieti predsalen prebehne rýchlejšie.
Reply on: Ibiza #221382:
Aky je dovod na testovanie v Bratislave?
Reply on: Mikimaus #221358:
V Číne vďaka štátnej podpore vzniká množstvo hovadín bez praktického využitia. Do dvoch rokov to bude stáť hrdzavé v burine. ?
Reply on: Viko #221380:
V špičke by nebolo na škodu odtiaľ vylúčiť aj L31 (v smere do CSU) a trolejový kontakt výhybky smer Račko posunúť tak, aby tam mohli zastaviť za sebou dva vozy.
Reply on: Valec #221379:
Prinajhoršom by sa z Blumentálu vylúčila IAD a poslala po Mýtnej.
Reply on: Petto #221378:
Ak budú končiť regiobusy v Rači, tak to bude maximálne linka z Jura. Z Pezinka nemá zmysel ťahať spoje do Rače, keďže rýchlejšie je prestúpiť už v Pezinku na vlak a potom v BA na MHD.

Ja si stále nemyslím, že popoludní treba linku 7 do Rače. Podľa mojich skúseností stačí zabezpečiť celoročnú špičkovú prevádzku (možno s výnimkou Vianočných prázdnin) na úseku Vinohrady - centrum a počas školského roka ráno naviac vložené spoje Rača - centrum (takže od Vinohradov do centra ráno by bol polovičný interval). Tým sa v pohode odvozí Rača a bude dostatočná kapacita aj z Vinohradov pre prestupujúcich z vlakov. Otázne je, či toto zvládne Blumentál.
Reply on: Valec #221371:
Ved som pisal ze teraz nie. No ak sa osidlia Male Krasnany prip budu koncit/zacinat regiobusy v Raci tak to 3+5 nezvladnu. V tomto momente je jasne, ze netreba tretiu linku tahat do Race.
Reply on: Mhr1 #221350:
Prosim, pouzi google a zisti si kedy bol vyhlaseny tender na nakup elektriciek a kedy bola dodana prva. Usetrime si vela vysvetlovania.

Ano reko trati treba. No nemyslim si, ze ma byt taky rozdiel v cene, ked 2km trate v Dubravke stalo 8mil€ a 5,5km trate na Vajnorskej ma stat 59mil€.
Reply on: Mikimaus #221358:
Jeeezis, len to neukazujte Frešovi, lebo zas urobi k tomu konferenciu.
Reply on: Lukyno87 #221373:
T6A5 su super

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.