Zas mimo chlapci. Nezaujima ma povodny projekt. Nakazane su dane instrukcie ake som dal aj vam. Riesenie treba hladat pre jarosovu. Sabotaz nepomoze, spravi to iny pablb a bude sa tam stat 7 min. Nehladajte vyhovorky, nekomentujte moricovky, nekomentujte projekt podzemnej filialky... Jednym uchom dnu a druhym von. Rieste ak viete ako zabezpecit co njkratsie blokovanie priecestia. Jeden variant pocita s vlozenym navestidlom pred priecestim, pricom vlak si obsluzi priecestie az tesne pred vstupom, zastavi, a po zmene signalneho planu pusti vlak. Predpoklad na 3,5 minuty. Skuste dalsi variant aby to co najmenej blokovalo krizovatku.
.. dalších 8 by ich terbao na linku6 takže potom by boo 27 v premávke a tie 3 ako záložné vozidlá plus nejaké odstavenie... bolo by to asi veľmi natesno..
.
Eurovea je pri zastávke Nové SND
david1
Trať do Vajnôr treba brať výhladovo ako perspektívnu , kvôli plánovanej výstavbe a návozu okolitých dedín k nej. Neviem si predstaviť ako by teraz vyzerala doprava z Rače keby tam nebola električka predĺžená.
Určite by sa tam uživila aj železničná trať typu 131 ako spojka trate 130 a 120 s povymetaním Čiernej vody, Grobov a Viničného a napojením na 120 niekde za Pezinkom .