Reply on: Ike #219155:
S tym sa uz pocita. Zavory vypadnu, vlak si zopne priecestie, signalny plan nevpusti do priecestia auta, a na pol minuty uvolni von z priecestia zelene an vyprazdnenie. Nalsedne vlak dostane na navestidle volno, odide, a po zruseni priecestia sa obnovi signalny plan onoch krizovatiek... Vravim, hlupost tohoto projektu neriesme, ale kedze chce byt politicky pretlaceny..riesme to, ako to najmenej ublizi. Bohuzial, pre sucasne riesenie sa najskor spustia zavory, a potom moze odist vlak z uplneho konca filialky.. Len jazda k priecestiu je na viac ako dve minuty... 
Viko
Nebolo by lepšie riešenie nehľadať a projekt filiálky tak odsabotovať s argumentom, že by upchal Bratislavu? Alebo snáď ešte stále niekto okrem diletanta Nesrovnala verí, že trieštenie staníc s efektom privážania tisícok ľudí na už teraz preťažený uzol čomusi pomôže?