Reply on: Viko #218992:
Vacsinou nerad vymyslam chobotiny, lebo ich niekto vyvrati, ale pri takej vyluke by mi to davalo vacsi zmysel.Velkej casti Dubravky skor ako vymetak X5 cez KV pomoze posilnenie L83/84 pocas vyluky. Karlovke ta X5, resp. aj posilnenie L133 stacit bude tak ci tak. A dopravne prudy medzi KV a Dubravkou nie su tak velke, aby tam musel jazdit NAD kazdych 6 minut ci kolko.
Nemam cisla, a klamal by som, ak by som povedal, ze mam, ale verim, ze dopyt medzi KV a DB je taky, ze v spickach by stacil interval 15-20 minut na L35 a celodenny 30 minutovy. A je mozne, ze takymto systemom usetris zopar potrebnych busov a vodicov do doby, nez sa spojazdni usek Dubravka - obratisko KV pre elektricky.
Ike
- I/2 je v úseku Záhorská Bystrica - Jurišta jednopruhová,
- výjazd z D2 Polianky je tiež jednopruhový (aj keď nie po celej dĺžke) a ak by nestačil, tak majú vodiči k dispozícii obchvat,
- Pražská, ktorá nadväzuje na Lamačskú cestu je dvojpruhová (+BUS). Dobre sú tu Kramáre a odbočenie do Mlynskej (kam sa dá síce ísť cez tunel), ale tak trocha dopravnej redukcie by nezaškodilo ?