Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Viko #218992:
Vacsinou nerad vymyslam chobotiny, lebo ich niekto vyvrati, ale pri takej vyluke by mi to davalo vacsi zmysel.

Velkej casti Dubravky skor ako vymetak X5 cez KV pomoze posilnenie L83/84 pocas vyluky. Karlovke ta X5, resp. aj posilnenie L133 stacit bude tak ci tak. A dopravne prudy medzi KV a Dubravkou nie su tak velke, aby tam musel jazdit NAD kazdych 6 minut ci kolko.

Nemam cisla, a klamal by som, ak by som povedal, ze mam, ale verim, ze dopyt medzi KV a DB je taky, ze v spickach by stacil interval 15-20 minut na L35 a celodenny 30 minutovy. A je mozne, ze takymto systemom usetris zopar potrebnych busov a vodicov do doby, nez sa spojazdni usek Dubravka - obratisko KV pre elektricky.
Reply on: Viko #218992:
Prečo by mal byť niekto "byť motivovaný" ísť z KV do Dúbravky? Proste tam buď chce/potrebuje ísť alebo nie.
Reply on: JerryBA #218991:
Ale stále to nerieši problém, že nikto nebude motivovaný ísť z Dúbravky do KV, ak má došľapať k električke, prestúpiť na autobus a potom znova na električku.
Reply on: TomJ #218987:
Stačili by aj busy aj 12m z Borskej minimálne po Damborského a to už môžu označiť ako X5. L35 ako NAD je fakt blbosť v takej podobe, v akej by musela byť aby nahradila električky.l
Reply on: zlomok #218989:
2017 chvíľu a zlomok už vypaľuje bomby. Dobré.
Prečo som ešte tu? Prečo som z toho balkóna neskočil?
Reply on: Peon #218983:
Komárno aj Skalica je od BA ďalej ako Trnava či Nitra. Podľa tejto teórie by si aj o týchto mestách mal písať sem.

Pokiaľ sem budeš pridávať príspevky z miest 100 km vzdialených, tak tu sa to stratí a fórum na transporte ani Skalici nikdy živé nebude.
Reply on: JerryBA #218986:
To s linkou 35 je podľa mňa blbosť. Tam myslím nemôže ísť ani bežný 12M bus (alebo po zjednosmernení Sološníckej už áno?), takže to by moc ako náhrada za električky nefungovalo.
Reply on: MatejBA #218977:
To by potom asi mala L35 premávať celotýždenne s lepším intervalom a mala by zastavovať aj na oboch Krčacoch, stačilo by aj na znamenie. A keď to bude v lete, tak aj vozy s vyššou kapacitou kvôli kúpalisku Rosnička. A potom, či je treba takú kapacitu na Dúbravskú cestu. A či by neboli aj ľudia naštvaní, tí ktorí cestujú ďalej do Dúbravky než len na jej začiatok, že musia prestupovať dva krát v KV a na Lipského, kým doteraz majú priame linky.
Reply on: Peon #218983:
Mŕtvo je na Transporte preto, lebo transporťácke updaty vidíte v každej sekcii, ale fórum nie...
Reply on: Peon #218983:
Keby si v tých sekciách začal pridávať príspevky už by tam mŕtvo nebolo. ?
Reply on: Valec #218958:
? Rozumiem, že to nepatrí sem do bratislavskej časti fóra, ale napr. Skalica a Komárno nie sú od Bratislavy až tak ďaleko. ? Totiž na http://imhd.sk/transport je mŕtvo podobne ako aj v skalickej sekcii imhd...
Reply on: pressburger #218975:
4MInuty ani nebude NAD v useku KV - Pri krizi, naposledy bolo 6minut s klbakmi a nieco podobne ocakavam aj teraz
Reply on: fanatikmhd #218980:
Tak tak a ešte treba pridať údržbu elektro 2x toľko + 40% trakčnej energie navyše.
Reply on: 810zssk #218955:
Nie zeby som bol expert, mozno sa iny k tomu vyjadri lepsie. Ale 2xT3P voci K2S su urcite rozne naklady, nie? nakolko nemame mnohoclena, tak 2x rychlejsie opotrebenie smykadiel ptg, 1x navyse opotrebenie podvozku (2x naprava, 4x obruc) naviac oproti K2S. 2x vyssie opotrebenie TM. Cize prakticky pri rovnakom udrziavani budto stravi T3P dlhsie v dielni alebo zozerie viacej ND na rovnaku obnovu, a teda jej nakladovost je vyssia, nie? Ci uz sa nepocita nakladovost vozidla aj s jeho udrzbou? Navyse, 4xTM na 36t vs. 2xTM a 24t je jasny rozdiel aj v nakladoch za energie (nepocitam v uvahu pausalne platby za energiu ani dynamiku jazdy...)
Reply on: Mhr1 #218918:
Nemusia mať rovnako rozdelené služby a ani reálne nemajú. Na L6 sú nakreslené garantovane NP spoje a keďže L6 jazdí len počas špičky, tak sú tam nové vozy na delených poradiach. Riešenie: L6 s kačicami, 6 Škodoviek presunúť na L8. Zvyšné štyri kačice z L8 nahradiť súpravami.
Reply on: Mhr1 #218952:
Čo by na tom malo byť zložité? V každom normálnom podniku majú všetci papiere na všetko, to len v tomto skanzene ešte musia výpravcovia zisťovať, kto na čo má papiere a aký voz tam vlastne poslať.
Reply on: pressburger #218975:
Podla mna to tak vela ludi nie je. A pri nahorsom by sa posilnila L35 pre tych par ludi 🙂
Reply on: zlomok #218973:
Neviem, podľa mňa taký policajný benchmark bude práve Šancová. Ak sa tu podarí urobiť súvislý BUS pruh medzi mýtami a Pražskou, tak potom asi všade. Štefánikova mi spolu s Lamačskou (od Jurištu až po Patrónku) príde práveže najpriechodnejšia pre policajtov. Na Štefánikovej je jednak veľmi nízka intenzita v porovnaní so Šancovou a Pražskou (podľa ÚGD BA je intenzita 1/4) a ten tretí pruh na Lamačskej je len taký rudiment z čias, kedy nebol Tunel Sitina:
- I/2 je v úseku Záhorská Bystrica - Jurišta jednopruhová,
- výjazd z D2 Polianky je tiež jednopruhový (aj keď nie po celej dĺžke) a ak by nestačil, tak majú vodiči k dispozícii obchvat,
- Pražská, ktorá nadväzuje na Lamačskú cestu je dvojpruhová (+BUS). Dobre sú tu Kramáre a odbočenie do Mlynskej (kam sa dá síce ísť cez tunel), ale tak trocha dopravnej redukcie by nezaškodilo ?
Reply on: MatejBA #218974:
alebo NAD v podobe bývalej L104 - išla by až do centra a myslím že cez Patrónku to je časovo skôr ako cez Karlovku. Len viesť každé 4 min autobus cez Krčace, kadiaľ nikto nechodí mi príde odveci... len neviem ako pendlujú cestujúci medzi Karlovkou a Dúbravkou

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.