Reply on: S499.1023 #218589:
Ty si hovoril o nedostatku vodičov električiek vo všeobecnosti, nie konkrétne v JD. Súvisí to aj so štruktúrou brigádnikov v JD, ktorá je tvorená takmer prevažne ľuďmi z ústredných dielní, ktorí sú na operatívne obsadzovanie služieb v prípade nedostatku kmeňových vodičov nepoužiteľní. A brigádnici z Cífera výpravu v JD (a naopak) zachraňovať ako za tvojich čias nemôžu, pretože teraz to nie je možné, hoci je to fakticky jedna prevádzka.
Mike
Vtedy bolo 402 autobusov, dnes je prevádzkových o 50 viac, a to sa výrazne rozrástla Petržalka, Devinská Nová Ves a ďalšie sídliská obsluhované prevažne autobusmi...
(Áno viem, vtedy používalo IAD v pomere k MHD sotva 5%, dnes je to 52%.. A vtedy bol zákon o pracovnom čase vodičov taký, že za celú službu bola jedna 30 min. prestávka, alebo 2x15 min, dnes musí byť 30 min najneskôr po 4 hodinách jazdy.Vtedy neboli žiadne kolóny, atď...).
Zaujímavý je však údaj o električkách, ak rátali ako kĺbové iba K2 (7001-84 + autoškolská 8133) - spolu 85, tak celkovo bolo iba 108, teda sólo T2 a T3 bolo vtedy iba 23? Muselo byť viac...