Nebudem reagovať na nelogické hlúposti osobitne, ani na vulgárne a posmešné snahy niektorých "diskutujúcich" uraziť ma, to sa im nepodarí...Mnohé protiargumenty sú úplne mimo, keďže porovnávajú súčasný stav električiek a busov. Autori sa nezamýšľajú nad tým, ako to možno bude, keď električky nebudú vôbec a v budúcnosti technická úroveň busov bude na oveľa vyššej úrovni. S niektorými argumentami samozrejme súhlasím, súčasná električka poskytuje väčší komfort cestujúcim a okoliu ako bus a pod., to však nepovažujem z hľadiska celkovej výhodnosti a efektivity za podstatné. Naviac mnohé dnešné výhody električiek sa prenesú na busy, v budúcnosti jazdiace v zabezpečených pruhoch namiesto električiek.
Čiže znovu opakujem, že hovorím o tom, čo by sa postupne malo začať robiť v budúcnosti keď nám zostarnú električky a niektorú radiálu bude treba rekonštruovať. Busy budú možno ešte viac stáť v zápchach a bolo by nezmyselné v tom pokračovať. Busy môžu električky úplne nahradiť bez toho aby zostali stáť všetky, ako sa často stáva draho prevádzkovaným a nespoľahlivým električkám.
Čiže znovu opakujem, že hovorím o tom, čo by sa postupne malo začať robiť v budúcnosti keď nám zostarnú električky a niektorú radiálu bude treba rekonštruovať. Busy budú možno ešte viac stáť v zápchach a bolo by nezmyselné v tom pokračovať. Busy môžu električky úplne nahradiť bez toho aby zostali stáť všetky, ako sa často stáva draho prevádzkovaným a nespoľahlivým električkám.
S499.1023