Reply on: martinah #218268:
Ono je to aj dôsledok úplne idiotskej koordinácie semaforov a priechodov. Ak práve príde tramvaj z mesta a vystúpi z nej štrúdľa ľudí, tak im to pri normálnej chôdzi vychádza práve tak, že musia všetci ostať na stredovom ostrovčeku na ktorý sa ani nepomestia, o kočíkoch nehovoriac.Ja osobne by som zakázal také signálne plány, ktoré vyslovene ľudí uväznia na stredových ostrovčekoch, aj za cenu obmedzenia priepustnosti pre automobily. Ako prvé by som to začal na všetkých svetelne riadených križovatkách v blízkosti škôl a prestupných uzloch. Zvyšok mesta potom.
Viko
Na Farskeho je najvacsi problem vzajomna poloha zastavok. Smer na Bosakovu za krizovatkou je typickym prikladom vysmechu cestujucim - pozrite si spoza okna na cervenej, ako odchadza elektricka, na zastavku prideme az potom. A dnes, hoci sme popred trojku stihli prejst, vodic nechal gucu ludi dobehnut na dosah vozidla, ale dvere zavrel pred nosom, na mackanie (stale svietiacich tlacitok) ani kyvanie do zrkadielka nereagoval a po chvili cakania spokojne odfrcal.
Opacny smer byva podobne vesely - kvoli dementnym cyklom priechodu pre chodcov bezne uviaznutia desiatok ludi na tom pidi stredovom ostrovceku) nam tu vznika druha Molecova, ludia behaju hlava-nehlava, lebo presun z elektricky a 2x vystatie si zelenej vychadza tak, ze vas 95 v lepsom pripade pusta cez prechod na gulatu zelenu, v horsom prefrci pred vami a tak dobiehate (a uz som mal skusenost s blbcom, ktory dokazal 3x zatvarat dvere do prudu dobiehajucich do zadnych dveri).