Nedávno som bol svedkom ako na priecestí smer Eisteinová jeden takýto vodič prechádzal hneď po zdvihnutí závor pri blik. červených svetlách, pričom ďalšie auto za ním bola polícia. Tá si ho hneď odchytila. Stáli za ním 1-2 minúty, takže predpokladám že o nich vedel a jediné prečo sa rozhodol prejsť, je že neovláda PCP.
"..ALEBO zmeniť logiku PZZ tak, že by závory išli hore až po ukončení výstrahy"
Toto mi pride ako najvhodnejsie riesenie. Pocas vystrahy tam beztak nema nikto vchadzat, takze tie zavory su hore uplne zbytocne (ak neratame casovu usporu asi tri sekundy oproti sucasnemu rezimu kedy sa vodic moze pohnut okamzite po skonceni vystrahy a nemusi cakat na zavory).
Pretože v okamihu, keď idú závory hore, ten vlak ešte v približovacom úseku nie je, tan si šliapol v okamihu, keď závory zase spadli. Keby sme to chceli eliminovať, tak by sme museli zaviesť ešte predpribližovací úsek ALEBO zmeniť logiku PZZ tak, že by závory išli hore až po ukončení výstrahy.
Druha vec je ze ked uz tam vosiel, tak mal prejst a nie pred tou rampou zastat. Na toto by konecne mohli uz aj u nas upozornovat nalepkami priamo na vnutornej strane rampy.
Zial ta technika jazdy niektorych vodicov cez priecestia je vskutku tragicka
Na to priecestie nemáš vstupovať hlavne preto, že svieti stále svetelná signalizácia.
Aj keď som nepochopil, prečo za tých niekoľko desiatok rokov železnice nezačali používať zopár relátok naviac, ktoré by podržali rampy dole, keď už je vlak v približovacom úseku a zopol svetelnú signalizáciu, asi sa to tak nikdy nerobilo...
Tu je krásne video (aj s dôsledkami), prečo dodržiavať predpisy a nevstupovať na železničné priecestie kým sa otvárajú závory: https://youtu.be/xMkkaNNngYE?t=4m39s
Inak svedkom nedodržiavania tohto predpisu som takmer vždy. Dokonca občas za mnou aj nedočkavý vodič zatrúbi. Škoda, že sa to nepropaguje viac.
Stare, ale predsa:
Aj ja som minule videl, ako vodic presiel zastavkou (Špitálska) bez zastavenia. Bolo to za bieleho dna a bolo to pri vchode do socialnej poistovne, takze sa nemoze vyhovorit, ze zastavku nevidel. Na zastavke stalo 15-20 ludi...
Tak pri príchode na zastávku môžeš mať istotu o takejto osobe len, ak sa jedná o osobu pod extrémnym vplyvom alkoholu. Je nereálne, aby sa vodič hotoval vyhodiť každého otrhaného, či igelitkami ovešaného človeka, to by preventívne kontroloval 10x na každom spoji. Zamedzovať prístup je naozaj zložité, druhá vec je už samozrejme potom tá reakcia, ak dojde o vykázanie obťažujúceho požiadať iný cestujúci
K tomu ma napadá - akú dĺžku má najkratšie nástupište na tej trati, pojme tak dlhú súpravu? Alebo mám kapacitu CCA 500 vlkov chápať v kontexte, ako chápal kapacitu regiovlakov RegioJet doteraz, teda "koľko sa ich stojacich na jednej nohe do toho vagóna narve?"
RegioJet: "Do pár týždňov nasadíme namiesto havarovaných jednotiek na najvyťaženejší spoj z Dunajskej Stredy do Bratislavy veľkokapacitnú súpravu, zloženú z rušňa a niekoľkých klasických vozňov o celkovej kapacite cca 500 cestujúcich."
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Error 0x007
Aj ja som minule videl, ako vodic presiel zastavkou (Špitálska) bez zastavenia. Bolo to za bieleho dna a bolo to pri vchode do socialnej poistovne, takze sa nemoze vyhovorit, ze zastavku nevidel. Na zastavke stalo 15-20 ludi...