Reply on: S499.1023 #217558:
V zasade hej. Staci aby sa mu poslali nove nevyhodne ekonomicke podmienky, ze by ostal v strate. On ich nepodpise a tym padom mu mozu dat vypoved.V kazdom pripade zivnostnik nema na to aby sa sudil so SN.
Ja som len reagoval na tvrdenie, že žiadne socky nejazia MHD.
V špičke sa to nejak stratí, lebo cestuje veľa slušných ľudí, ale napríklad cez víkend už aj v skorších večerných hodinách to je fakt nepríjemné. Pre nejakého človeka slabšieho vzrastu to ani nie je o pohodlí, ale skôr o vlastnej bezpečnosti.

Ámos
COCA je company owned company associated - najbeznejsi model u Shell, OMV a MOL a momentalne sa chysta prechod aj u SN. V zasade plati, ze tovar aj PHM su vlastnictvom SN. Zivnostnik (sro) ma len proviziu z predaja, ale stale zamestnava ludi a riesi reziu. Na to byde distavat mesacny pausal.
Sranda je, ze zisk MOL (COCA 350x v HU) a SN (CODO 200x SK) je cca rovnaky. Co jasne hovori v prospech CODO rezimu. Najlepsie sluzby aj najlepsie vyzerajuce CS zase mala chorvatska INA.
Este je DODO , dealer owned dealer operated. V sieti SN len jedna byvala agipka. Shell ma takych viacero, OMV tusim ziadnu. No a potom samozrejme mnozstvo whiteflagov.