Reply on: 7ross7 #217561:
Ešte by som doplnil,že ich teoreticky môže vyhodiť alebo zabrániť im nastúpiť aj iný (spolu)cestujúci ? to,že sa viacerí vodiči tvária tak ako sa tvária jednoducho nezmeníš ? z vlastnej skúsenosti (z pohľadu cestujúceho) čo som na vlastné oči videl slušne požiadal,aby si vystúpil alebo som videl aj takého vodiča,ktorý sa bezďákom (ten mal na saláme keď ho vodič najskôr slušne poprosil) nepáral a zhúkol na neho,aby okamžite vypadol inak volá políciu...Tak sa milosť pán postavil a vyšuchtal sa von ? popritom samozrejme nezabudol vodiča počastovať "milými" slovami,ale išiel a to je podstatné ? je to skrátka o ľuďoch a v ich povahe,lebo aj keď ich vypudí niekto z vozidla nájdu sa takí "svätci",ktorí si ich budú ešte zastávať a ľutovať ich ? A to si zober,že asociálov a iné živly môžeš vyhodiť z vozidla MHD,ale ja v robote môžem akurát tak nadávať na ten poondiaty svet,že takýto ľudia existujú a po takomto "grátis" prevoze môžem ísť jedine tak dezinfikovať a hrešiť jak pohan keď budem drhnúť celú sanitku

juraj.k
Nahodil som aj alternatívu od Ekonomickej cez Bosákovu - má dĺžku 3,1km. Cez Lido je to navyše necelých 400 m. Čiže tá zachádzka je akceptovateľná a z časového hľadiska rovnocenná, ak nie rýchlejšia. Treba si uvedomiť, že cez Bosákovu by pribudli navyše 2 kríženia s Bosákovou. Taktiež zaústenie do hlavnej trate by bolo možné až v križovatke, čiže by nebol možný prestup na hrane na terajších nástupištiach Farského.
Čo sa týka pozemkov, mimo lokality Lida by trať viedla v rozhodujúcej miere po pozemkoch mesta. V Lide, pokiaľ bude rezervovaný koridor, tak trať by bola zrejme súčasťou verejných komunikácií, ktoré po vybudovaní obvykle developeri odovzdávajú do správy mesta.
Čo je podstatnejšie, tak investičné náklady na túto trať by neboli nijako nadštandardne vysoké: netreba budovať žiadne mosty ani náročné stavby. Trať by viedla po povrchu a s minimálnymi ovplyvnením existujúcich komunikácií. Pritom potenciál trate je z pohľadu dopytu po verejnej doprave viac ako slušný.