Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Kami #21658:
Ale HXXNO, HXXNO, HXXNO. Kľudne môže byť Citaro aj bez fotobunky. Kam chodíte na také úchylné informácie?
Reply on: COLOR #21654:
A prečo úplne nové B961, 951, Slintyhnusy 12 mn i 18 m ani Solarisy fotobunku nemajú? Isteže NIE JE povinná fotobunka. Povinná je ochrana proti zovretiu cestujúceho krídlami dverí a tá sa predsa dá realizovať aj inak.
I.
Reply on: Sarko #21649:
Mytišči nie je ing. Baník, Mytišči dnes robí metro s pulznou reguláciou.
Reply on: J #21632:
Tak to sa teda nemýlim. I.
Reply on: Peter #21630:
Rozkuplovávanie električiek v BA neprichádzta do úvahy, "B" vozy nie sú spôsobilé samostatnej prevádzky.
Ostatné je o penisoch.
I.
Reply on: Vladimír #21667:

To je hádam čiastočne aj problém dopravcu. Po oboch stranách stredných dverí by som minimálne nalepil príslušný piktogram.
Reply on: Sarko #21666:
Tak to je už hádam problém tej babky, že si volí menej výhodný variant. Za Prešov by som povedal, že sa mi zdá, že v NP busoch sa dôchodcovia postupne preorientúvajú na stredné dvere.
Reply on: Vladimír #21661:

Iste, za predpokladu, že Citaro nebude mať fotobunku, budú musieť byť tie dvere logicky tiež ovládané vodičom 🙂.

Čo sa týka tých starších ľudí, Andy to napísal veľmi trefne. Tá "babka" bude vždy nastupovať cez prvé dvere a sedadlá na nízkej podlahe sú až ďalej vo vozidle. Takže realita potom vyzerá tak, že tá "babka" si najprv vôbec nesadne, počká na ďalšiu zastávku, kde bude autobus stáť a až potom sa buď vyštverá na sedadlo so schodom alebo sa prederie ďalej do vozidla a sadne si na sedadlo na nízkej podlahe. Mám osobnú skúsenosť s mojou starou mamou, takže viem, o čom hovorím.

O poslednom odstavci by sa dali popísať hádam aj romány 🙂. Ja som si nechtiac vypočul debatu dvoch chalanov a jeden tvrdil, že naša preslávená T3 Mod #359 je dovezená z USA 😃
Vladimir: premietol som si v hlave 1123 a potom kosicky 3510 a je mi do placu 😕 | Objasni mi niekto pojem 'lepene skla'? Vdaka.
Vladimir: kis kis medokys ... 😛 ;-P
Pytal som sa uz v Nitre na lepene skla. Dopravcovia este mozu vyuzit opciu na klasicke.

Cestujuci za nove pokladaju vsetko co tak vyzera a odlisuje sa od beznych vozidiel.
Reply on: JK #21655:

Elina je rovnako siroka ako bus, takze v tomto smere nie je problem. Problem bude zrejme len po organizacnej stranke.

Re #21656 Andy:
Aka celkova rekonstrukcia? Staci predsa urobit vpust na elektrickovu trat, pripadne este vodorovne dopravne znacenie. V pripade trolejbusov by to bolo tazsie, na zachadzanie k elektrickovej zastavke by sa by sa muselo usposobit aj trolejove vedenie.
Reply on: Sarko #21651:
V Nitre jazdia mestske Mercedesy O 345 a tiez aj klbovy O 345G
Reply on: m@rtin #21642:
Predstav si, že nám do Prešova prišli Karosy B961E, ktoré nemajú lepené sklá 😎

Re #21646 J: Ak je pravda, že dodávaeľ odmietol na želanie zákazníka odstrániť fotobunku, tak môže ísť aj so svojím Mercedesom dočerta. Fotobunka je nezmysel a nevyžadujú ju žiadne slovenské normy.

Re #21647 fobust: Nebesia! A kĺbový SOR bude mať koľko dverí? Sedem? 🙂 🙂 🙂

Re #21649 Sarko: Faktom zostáva, že prezentované Citaro možnosť ovládania trerích dverí vodičom nemalo.

Re #21652 Andy: Tak si "babka" môže vybrať sedadlo, ktoré je na nízkej podlahe a nemusí sa štverať. Takýchto sedadiel má napríklad Trollino 12 až desať.

Súhlasím, čo sa týka exkluzivity vozidiel. "Vlčák" (heh, začínam si zvykať na výraz... 🙂 ) si takmer vôbec neuvedomuje značku vozidla. Sám som šokovaný, aké všelijaké fámy kolujú po Prešove v súvislosti so Solarisom. Jeden známy sa ma pýtal, či je to Mercedes alebo Opel, že je to vraj nádherné a dokonalé vozidlo 🙂 Keď som mu povedal, že je to poľský Solaris, bol prekvapený. Minule tiež jeden šťastný otec vykladal synovi, že je to nemecký autobus. A to prosím pekne po Prešove už pár rokov behajú NP Renaulty. Preto, a to nechcem BA nijako zhadzovať, nechcem ani pomyslieť na úžas Bratislavčanov nad prípadným Solarisom, ktorý by im raz prišiel namiesto Karosy B732.
Reply on: frenky #21659:
hop, tak nerobil prve kolo. Ale prvu 39 z Ruzinova...
pista> ked budes mat tu fotku vyvolanu a nascanovanu, nemohol by si mi ju plz poslat na mail? Vdaka. Zhanam totiz fotku 1301, kedze je to moj oblubeny voz a COLOR ma fotku, ale nema funkcny scaner. A nezverejnuj ju. OK?

J> inak chcem ti len povedat, ze ked dojde voz na Slavicie udolie ako 31 ma 6-7min. a ma odchod ako 39, tak mi plz povedz, kedy si ma ist kupit to jedlo na Mlynoch ak tam kvoly zapche dojde s meskanim 4min.? To sa ani vypotrebovat nestihne.
A este posledna vec, robil prve kolo. 🙂
Dodavatel si sam musi vyriesit dilemu. Bud fotobunka, alebo Citaro. Pripadne musi byt v cene aj "natlacovac" cestujucich.:)

M@rtin: take mame uz aj na Slovensku, len fotky chybaju. V BA su len 954E, no dalej na vychod si ludia obzeraju aj mestske.
Reply on: COLOR #21654:
Kebyze je teraz v platnosti norma, tak by asi museli tie fotobunky mat vsetky autobusy, a nie len Citaro.
Reply on: JK #21655:
No neviem si predstavit, ako by tam zatiahla napr. taka linka 31, a potom ake by tam boli zapchy. To by bolo potrebne spravit celkovu rekonstruckiu trnavskeho myta... A hlavne, sme v Bratislave... Zaujimave, ze v Ostrave zatiahne na elektrickove zastavky aj autobus a aj troblejbus. Ale v Bratislave nie! asi ze Elektricka je elektricka a tak musi mat svoju zastavku 🙂
Reply on: J #21636:
Otazka: Nemohol by autobus namiesto tej novej zastavky zatiahnut na elektrickovu zastavku, ved je tam vybetonovane medzi kolajami?
Ludia aj tak prestupuju... Je bus sirsi ako elina? V com by bol problem takehoto riesenia?
Dik.
Andy, nase 732 nemaju fotobunky lebo uz v nich zhrdzavela elektronika hehe. Ale vazne: nie su tam preto, lebo ked boli dodane, este ta norma nebola v platnosti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.