Reply on: 7ross7 #215755:
Je v poriadku, ak sa informácie o možnostiach MHD mám možnosť dozvedieť na viacerých miestach, kde je to možné. Ako ťa obmedzuje reklama na SMS CL vo vnútri vozidla (ak je umiestnená/nalepená kultúrne, a nie prilepená cenovkami na stred okna)? Držiac sa tvojej logiky, tak by sme mali v interiérov odstrániť aj schémy liniek, veď trasu si mal vlčák naštudovať ešte pred nastúpením do spoja, nie?Nepriesvitnú nálepku si rozhodne všimne viac ľudí, ako priesvitnú, preto sú vhodnejšie, i keď to znamená väčší vizuálny zásah.
Info o monitorovaní MUSÍ byť napísané aj slovne, kreslený mikrofónik nestačí. Klíma dajme tomu, že by stačila len vločka.
A to, že pribúdajú nové nálepky, je prirodzené a v pohode, keďže sa menia prepravné podmienky i vybavenie vozidiel
Cca v tom istom case sa dokonci elektricka do Petrzalky, zacne s reko hlavnej štanice a priemerny vek vodica MHD bude 69 rokov.
7ross7
Informácia o klimatizácii či zhotovovaní zvukového záznamu by sa dala riešiť iba piktogramom tak ako pri ostatných nálepkách - „zves batoh“, „prečiarknutá zmrzlina“, „kočík“, „bicykel“. A tak isto by tomu piktogramu rozumel aj ten zatúlaný turista či cudzinec, ktorý náhodou dostane odvahu ísť tou našou prívetivou mestskou hromadnou dopravou.
Informácia o možnosti zakúpenia SMS CL nemá čo na dverách vozidla hľadať, keďže do vozidla musíš vstúpiť s prijatou potvrdzovacou správou. Za ten čas čo stojí vozidlo na zastávke nestihneš SMS ani odoslať, nieto ešte prijať potvrdzujúcu. Informácia o tomto cestovnom lístku by mala byť umiestnená na všetkých zastávkach, a nie na vozdilách, a už vôbec nie vnútri vo vozidle nalepená na kabíne vodiča.
Nehovoriac o tom, že stále pribúdajú ďalšie a ďalšie nálepky - za chvíľu už cez ne nebude ani vidieť von.