Reply on: 7ross7 #215755:
Je v poriadku, ak sa informácie o možnostiach MHD mám možnosť dozvedieť na viacerých miestach, kde je to možné. Ako ťa obmedzuje reklama na SMS CL vo vnútri vozidla (ak je umiestnená/nalepená kultúrne, a nie prilepená cenovkami na stred okna)? Držiac sa tvojej logiky, tak by sme mali v interiérov odstrániť aj schémy liniek, veď trasu si mal vlčák naštudovať ešte pred nastúpením do spoja, nie?Nepriesvitnú nálepku si rozhodne všimne viac ľudí, ako priesvitnú, preto sú vhodnejšie, i keď to znamená väčší vizuálny zásah.
Info o monitorovaní MUSÍ byť napísané aj slovne, kreslený mikrofónik nestačí. Klíma dajme tomu, že by stačila len vločka.
A to, že pribúdajú nové nálepky, je prirodzené a v pohode, keďže sa menia prepravné podmienky i vybavenie vozidiel
Jajboli
http://bratislava.sme.sk/c/20211028/v-mhd-pribudli-nove-oznacovace.html