S tramvajou je to rovnako. Vlcakovi je jedno, ci ide voz na naftu, alebo na prud... potom je mu rovnako jedno, ze ma tramvaj kolajnice miesto asfaltu. Jednoducho, ked system tak system ozajstny. U nas nic take nie je. Keby si chcel mat system cislovania liniek, nevyhol by si sa aj precislovaniu tramvaji.
Poslanci v novele zákona o premávke na pozemných komunikáciách presadili aj ďalšiu zmenu: od budúceho roka bude možne odtiahnuť aj odparkované motorové vozidlo, ktoré nie je prekážkou len pre iné autá, ale aj pre chodcov. Túto novinku do zákona presadi poslanec KDH Pavol Minárik.
Podla mna to iste vyhody ma -- napriklad ked cakam na 2xx, cakam na trolejbus a okoloiduce autobusy ma nezaujimaju. Ver tomu, ze ludia by nadavali, keby sa to preznacilo, lebo by nevedeli, ci maju ist na trolejbus alebo na autobus. Ja sam v tejto otazke nemam celkom jasno.
Este jeden argument pre odlisenie trakcie je ten, aby cestujuci vedel, ktore linky moze pouzit ak je nejaka mimoriadna situacia a trolejbusy nechodia. Keby to bolo vsetko oznacene v kope, tak by nevedeli, ze s ktorou linkou maju pocitat.
Aké vyznať v rozdielnych trakciách? Prečo? Čo znamená pre CESTUJÚCEHO rozdielna trakcia? To je úchylný fandovský prístup. Vlkovi by malo byť jedno, či trombelus alebo antabus.
Tramvaj do toho nemiešajte, tá má iné vlastnosti, kapacitu, plní iné úlohy atď.
I.
Color: Bulharčina tu nie je, iba link na bulharskú stránku. To by mohlo stačiť, veď to poznáme bulharské metre a tie ich záchody, ktoré tam vlastne nie sú
Andy neviem ako často chodíš na Ke diskusiu tak ti dám odpoveď aj sem:
Andy: No tá info bola daná na tlačovej konferencii. Že budú dve hlavné podmienky a to nízkopodlanosť vozidla a pohon na CNG. Tu máš aj na to link http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1084727
Andy