Reply on: fobust #21409:
Postoj "to sa neda" v otazke brania ludi do vozovne ma aj DPMP. Ovsem s trolejbusmi.
Kazdopadne ich vitam, aspon niektore z nich...
Nuz, ked si ho uz videl, co hovoris?
Ide len o to, aby tu bola konstruktivna kritika. Tiez je velkym problemom komunikacia medzi zucastnenymi stranami, lebo keby sa niektore veci VOPRED vysvetlili, tak sa tu mnohokrat nemusi ani pisat kritika. Ibaze, ak sa vsetko drzi v tajnosti, ako keby to informacie vhodne akurat take pre SIS, tak musime patrat po niektorych veciach na vlastnu past a dotycni sa nesmu cudovat, ze niektore ich napady proste nevieme pochopit...
Ze X9 je rezervovane pre ND z Kollarovho namestia na Vojensku nemocnicu, a preto to nejde
Ale napriklad, keby to bolo oznacene inverznou devinou, mozno by to slo. (To je zase rezervovane pre nocaky, ze?
) Na dojazdy vsak treba upravit prevadzkovy predpis. Uz by ale bolo nacase. 201ka by mala byt vzorom
J
Karosa CB vyrába priamo v areály vo Vysokom Mýte alebo je bus neskôr posielaný na prerobenie, tak ako SOR. A nie som si istý, či Solaris je alebo nie je na pohon CNG.
Papyr: Aha, no ja som to pochopil, že namiesto plechových terčíkov by boli elektronické a hotovo.
V takom tvare by sa to dalo, vôbec to nie je zlý nápad. Avšak papierový CP tam musí zostať tak či tak.
Re #21406 S499.1023: Možno Praha rozmýšla, že štvordverový SOR bude kupovať namiesto CB. Čo, m@rtin?
Re #21409 fobust: A nedalo by sa to napísať takto: No sú problémy s dojazdami avšak dúfam, že to bude lepšie. Prvou lastovičkou je 201. Je vidieť, že sú na DPB ľudia, ktorým záleží na istých veciach. A hneď budú mať aj oni viac chute do práce.
Re #21413 Papyr: Ci pana, tak to snáď ne. Ty si priznal mínus DPMP?