Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
S tymi dojazdami je to tak...: Vodiči napr. na linke č. 12 mali KONFLIKTNÉ SITUÁCIE, lebo museli vyhadzovať ľudí na Šafku, zatiaľ čo Ďalší im tam nastupovali (sám som vydel 9/9 na Trnku, takto tam vodic chodil medzi dvomi voznami asi 5 minut, zatial co vyhadzoval ludi z jedneho vozna do druheho mu nastupovali, za nim šóra elín 2, 4, 6 🙂 )Tieto konfliktné situácie sa dajú riešiť dvoma spôsobmi. Riešenie DPB: zriadenie výstupišťa, kde ľudia nastupovať nebudú. Riešenie napr. v Čechách: vodič bude brať ľudí aj na dojazde a nemusí ich vyhadzovať, vo vozovni nech si ich preberie SBS... 🙂
Reply on: COLOR #21407:
To to ma s tym spolocne?
Reply on: J #21381:
Lenze jeden zasadny rozdiel je v tom, ze Zdenko sem pise vacsinou hovadiny, narozdiel od fobusta, ktory pise k veci.

Re #21401 d3k0: Ked uz je ta 201, tak sa dokazalo, ze to mozne je, takze preco tak nie su vsetky linky?
m@rtin: No mám pocit, že Mercedes a MAN vyrábajú všetky typy s pohonom na CNG.
Karosa CB vyrába priamo v areály vo Vysokom Mýte alebo je bus neskôr posielaný na prerobenie, tak ako SOR. A nie som si istý, či Solaris je alebo nie je na pohon CNG.

Papyr: Aha, no ja som to pochopil, že namiesto plechových terčíkov by boli elektronické a hotovo.
V takom tvare by sa to dalo, vôbec to nie je zlý nápad. Avšak papierový CP tam musí zostať tak či tak.

Re #21406 S499.1023: Možno Praha rozmýšla, že štvordverový SOR bude kupovať namiesto CB. Čo, m@rtin? 😃

Re #21409 fobust: A nedalo by sa to napísať takto: No sú problémy s dojazdami avšak dúfam, že to bude lepšie. Prvou lastovičkou je 201. Je vidieť, že sú na DPB ľudia, ktorým záleží na istých veciach. A hneď budú mať aj oni viac chute do práce.

Re #21413 Papyr: Ci pana, tak to snáď ne. Ty si priznal mínus DPMP? 😃 (just joke)
Reply on: fobust #21409:
Postoj "to sa neda" v otazke brania ludi do vozovne ma aj DPMP. Ovsem s trolejbusmi.
All> Existuje realna sanca vyrobit K3R-N pre Bratislavu??? Myslim, ze by to mohlo mat sancu aspon ciastocne rozsirit kapacitu K2. A vsetky hnane podvozky... som fakt zvedavy!!!
Reply on: d3k0 #21401:

Presne tak, dobre si to napisal. Keby vsetko netajili, tak nemusime tapat a potom samozrejme pindat, lebo nevieme co vsetko je za tym. Ale vo narobis... Mimochodom, uz su zname definitivny zmeny od 17.11.2003? Lebo odkedy som sa to dozvedel, tak som uz aj pozabudal co vsetko sa malo robit.... 🙂 🙂 🙂 Kazdopadne ich vitam, aspon niektore z nich...

8435 na GO? To bude asi nova skrina a GO je to iba kvoli papierom. Hehe, som zvedavy co bude so 7703, ak to bude tiez GO s novou skrinou, tak to bude papierovo stale T2... 🙂

Ako si napisal, 201 by mala byt vzorom. Dufam, ze casom bude aj linka 9 a 12. Popripade aj ine, kde je to naozaj vhodne.
Reply on: S499.1023 #21405:

Ten SOR sa chcel ist asi na teba pozriet... 🙂 Nuz, ked si ho uz videl, co hovoris?
Reply on: S499.1023 #21405:

Samozrejmosou v kazdych civilizovanych mestach je branie cestujucich vozidlami iducimi na dojazde... Iba v Bratislave je k tomu postoj "to sa neda". Aj ked linka 201 je peknym prikladom ako by to malo byt. A dufam ze toho bude viac a viac. Potom by sa postoj "to sa neda" dal preformulovat na "postupne to zavadzame" a ten sa pocuva ovela krajsie. Pockam si co bude od 17.11.2003... 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: S499.1023 #21402:
A ja že kto mi to poslal z Čiech tú SMSku.
Stane sa, na to je ta zbierka. (aj...)
Kua, to som nechceu...
Reply on: d3k0 #21401:
Hm, zaujímavé. Keď som začínal jazdiť, tak sa vlky normálne prepravovali až po vozovňu. Do vozidiel boli cedule "Cez Nám. Fr. Zupku do vozovne Jurajov Dvor" a "cez Račianske Mýto do vozovne Krasňany". Lenže pravý vlk zásadne na tabuľu nepozerá. Len na číslo. Preto som do vozovne JD zásadne jazdil s vlakom nalistovaným na l. č., 10 a fungovalo to. Lenže tak sa to robiť nesmie, pretože lebo tak, a preto sa dojazdy zrušiť museli:-(.
A teraz konečne to, kvôli čomu som sem chcel písať už od rána a furt som zabudol: Idem si dnes ráno IGK do práce a priamo pred vrátami našej firmy (čiže 15 km od Prahy v dieroidnej dedine) čo nestojí? Štvordverový NP SOR! Kde sa tu len mohol zobrať, to netuším.
Reply on: d3k0 #21401:
Hm, zaujímavé. Keď som začínal jazdiť, tak sa vlky normálne prepravovali až po vozovňu. Do vozidiel boli cedule "Cez Nám. Fr. Zupku do vozovne Jurajov Dvor" a "cez Račianske Mýto do vozovne Krasňany". Lenže pravý vlk zásadne na tabuľu nepozerá. Len na číslo. Preto som do vozovne JD zásadne jazdil s vlakom nalistovaným na l. č., 10 a fungovalo to. Lenže tak sa to robiť nesmie, pretože lebo tak, a preto sa dojazdy zrušiť museli:-(.
A teraz konečne to, kvôli čomu som sem chcel písať už od rána a furt som zabudol: Idem si dnes ráno IGK do práce a priamo pred vrátami našej firmy (čiže 15 km od Prahy v dieroidnej dedine) čo nestojí? Štvordverový NP SOR! Kde sa tu len mohol zobrať, to netuším.
Reply on: d3k0 #21401:
Hm, zaujímavé. Keď som začínal jazdiť, tak sa vlky normálne prepravovali až po vozovňu. Do vozidiel boli cedule "Cez Nám. Fr. Zupku do vozovne Jurajov Dvor" a "cez Račianske Mýto do vozovne Krasňany". Lenže pravý vlk zásadne na tabuľu nepozerá. Len na číslo. Preto som do vozovne JD zásadne jazdil s vlakom nalistovaným na l. č., 10 a fungovalo to. Lenže tak sa to robiť nesmie, pretože lebo tak, a preto sa dojazdy zrušiť museli:-(.
A teraz konečne to, kvôli čomu som sem chcel písať už od rána a furt som zabudol: Idem si dnes ráno IGK do práce a priamo pred vrátami našej firmy (čiže 15 km od Prahy v dieroidnej dedine) čo nestojí? Štvordverový NP SOR! Kde sa tu len mohol zobrať, to netuším.
Reply on: d3k0 #21401:
Hm, zaujímavé. Keď som začínal jazdiť, tak sa vlky normálne prepravovali až po vozovňu. Do vozidiel boli cedule "Cez Nám. Fr. Zupku do vozovne Jurajov Dvor" a "cez Račianske Mýto do vozovne Krasňany". Lenže pravý vlk zásadne na tabuľu nepozerá. Len na číslo. Preto som do vozovne JD zásadne jazdil s vlakom nalistovaným na l. č., 10 a fungovalo to. Lenže tak sa to robiť nesmie, pretože lebo tak, a preto sa dojazdy zrušiť museli:-(.
A teraz konečne to, kvôli čomu som sem chcel písať už od rána a furt som zabudol: Idem si dnes ráno IGK do práce a priamo pred vrátami našej firmy (čiže 15 km od Prahy v dieroidnej dedine) čo nestojí? Štvordverový NP SOR! Kde sa tu len mohol zobrať, to netuším.
Reply on: Z #21391:
No na druhej strane, my velmi ani dobre meno poskodzovat nemozme, nie je totiz co poskodzovat 🙂 Ide len o to, aby tu bola konstruktivna kritika. Tiez je velkym problemom komunikacia medzi zucastnenymi stranami, lebo keby sa niektore veci VOPRED vysvetlili, tak sa tu mnohokrat nemusi ani pisat kritika. Ibaze, ak sa vsetko drzi v tajnosti, ako keby to informacie vhodne akurat take pre SIS, tak musime patrat po niektorych veciach na vlastnu past a dotycni sa nesmu cudovat, ze niektore ich napady proste nevieme pochopit...

Re #21394 fobust: Neozivia, dojazdil. Pravdepodobne pojde na GO.

Re #21396 fobust: Uz vidim, co by ti na to niekto povedal 🙂 Ze X9 je rezervovane pre ND z Kollarovho namestia na Vojensku nemocnicu, a preto to nejde 🙂 Ale napriklad, keby to bolo oznacene inverznou devinou, mozno by to slo. (To je zase rezervovane pre nocaky, ze? 🙂 ) Na dojazdy vsak treba upravit prevadzkovy predpis. Uz by ale bolo nacase. 201ka by mala byt vzorom 🙂
Reply on: Spectre #21389:
S tou FEIkou suhlasim , stacilo by pred vratnicu A 🙂
Reply on: fobust #21396:
Tiez ma take nieco napadlo a pokial by to bola T6 tak by mohla brat ludi aspon po Gastanovy hajik , pokial T3 tak aspon po Polus. Napada ma vsak len jedno. Neda sa , nikdy sa to tak nerobilo, vsetci su na obede....
Vsetkym zucastnenym krasny vikend 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.