Turbo: Je to skutocne zaujimave s tymi TAM - busmy, pretoze najma v tzchto horucich dnoch su velmi poruchove. Sam som bol svedkom poziaru autobusu 2409, po tom co sa vysplhal do Dubravky este pred troma rokmi - vtedy tiez bolo velmi teplo. I ked aj ostatne autobusy dostavaju zabrat v takychto teplotach, myslim, ze TAMbusy obzvlast.
K tym zalozakom myslim, ze ten 1807 isiel za ten tvoj 1403, ale zacinal az z DNV, pretoze 1403 tam mal uz byt. Ten 2011 isiel asi za dalsi vypadnuty voz, alebo 2011 isiel za 1403 a 1807 za voz, ktory vynechal pred 1403.
Suhlasim s tebou, ze dispeceri v tom maju obcas ( takmer stale ) poriadny neporiadok.
Ak ta Liaz co presla okolo mala oranzovu kabinu a oranzovo - bielu skrinu, tak ta isla do Dubravky kde sa pokazil autobus c. 2812 na linke 83 a bol nahradeny voznom c. 2210, ale od zastavky Drobneho sa o 21:50 hod vratil na svoju trasu.
Taktiez suhlasim s tebou toho co sa tyka intervalov medzi autobusmi na linke 21, pretoze nielen vecer, ale aj doobeda to premava kazdych 20 minut a ked je napor skolakov, tak taky priestor v tychto klbovych autobusoch je " podvod ". No dovi bud sa pozeras ako sa ostatni ludia tlacia a vodic aj na trikrat nevie zavriet dvere, alebo ak si vnutri tak stojis na jednej nohe a potis sa ako somar v kufri. Je to skutocne na zamyslenie.
K tym zalozakom myslim, ze ten 1807 isiel za ten tvoj 1403, ale zacinal az z DNV, pretoze 1403 tam mal uz byt. Ten 2011 isiel asi za dalsi vypadnuty voz, alebo 2011 isiel za 1403 a 1807 za voz, ktory vynechal pred 1403.
Suhlasim s tebou, ze dispeceri v tom maju obcas ( takmer stale ) poriadny neporiadok.
Ak ta Liaz co presla okolo mala oranzovu kabinu a oranzovo - bielu skrinu, tak ta isla do Dubravky kde sa pokazil autobus c. 2812 na linke 83 a bol nahradeny voznom c. 2210, ale od zastavky Drobneho sa o 21:50 hod vratil na svoju trasu.
Taktiez suhlasim s tebou toho co sa tyka intervalov medzi autobusmi na linke 21, pretoze nielen vecer, ale aj doobeda to premava kazdych 20 minut a ked je napor skolakov, tak taky priestor v tychto klbovych autobusoch je " podvod ". No dovi bud sa pozeras ako sa ostatni ludia tlacia a vodic aj na trikrat nevie zavriet dvere, alebo ak si vnutri tak stojis na jednej nohe a potis sa ako somar v kufri. Je to skutocne na zamyslenie.
Turbo
vies, my tu mame taku "genialnu" udrzbu, ze to vyzera ako to vyzera (myslim tym autobusy). Karosy su v najhrsiom stave, co je skoda. Keby boli v lepsom, urcite by sa na ne tolko nenadavalo. Rozumej: keby boli vsetky ako po GO, tak ani ja na ne nic nepoviem, mozno akurat tolko ze som spokojny, ale mozem akurat snivat dalej. "Polikarus" 280: mame az dva, jeden stoji aj v Juraku, ale neviem ci jazdi
- Inac dopocul som sa ze BUBLIFUK 4400 bude jazdit!!!!!! :))))))) Udajne nasli suciastky a chcu ho opravit!!!! Nech ho spravia, je to posledny bus s Motorom V8! nech uz beha, tak sa tesim !!! -
Hrobinka: K tomu vyhoretetmu 15Tr c. 6616. Dalsi priklad nasej udrzby. Co ma vsak velmi stve je to ze to bola jedna z mala 15Tr ktora mala napravy Praga HN2 (aspon myslim, ze to su praga). Su totiz ovela tichsie ako tie hnusne MAGYAR RABY, ktore mimochodom maju aj ikarusy 280 - preto tak hucia, nieje to motorom. Skoda, ze HN2 neboli na vsetkych trolejbusoch, je to totiz jedine co mi chyba. A take odovodnenia, ze RABA ma lepsiu zivotnost, je menej narocna na udrzbu, ... . to ma nepresvedci aby som ju mal na trolejbuse, ktori vdaka nej straca jednu z vyhod oproti busu - tichost.