Pri možnej frekvencii dvoch párov vlakov denne to nebude mať zmysel. Ale ak by presmerovali všetky osobné vlaky (alebo aspoň každý druhý) zo smerov PK-TT a SC-GA tak by to zmysel malo, nakoľko väčšina ľudí ide i tak z osobných vlakov do centra a z Trnavského mýta to majú lepšie ako obchádzkou cez Hlavnú stanicu.
Ešte by som dodal, že na Wien Hbf sú staničné koľaje (resp, väčšina?) predelené cestovým návestidlom, čo v praxi umožňuje, aby k jednej hrane súčasne prišiel napr. vlak BA - Wien a nejaký vlak zo smeru Wiener Neustadt.
Ak sa chceme seriózne o Filiálke baviť, treba najprv vedieť koľko vlakov osobnej dopravy by tam štát chcel voziť, teda treba poznať celkovú koncepciu ministerstva, resp. BID regionálnej železničnej dopravy v BA kraji. O existencií takejto koncepcie mám ale vážne pochybnosti.
Hm, tazka je diskusia ked pochopime kazdy nieco ine. ? Ak sa spravi grafikon a budu dotacie, tak tipujem ze vlaky jazdit budu. A ak vlaky jazdit budu je nepodstatne aky dopravca tam bude jazdit. Vsak ked to stat zaplati...
Co som myslel IDS listkami: Mohol by tam jazdit dopravca ktory nebude sucastou IDS, tak ako dnes Regiojet...
Opäť tá obohratá pesnička o preplnenosti Hlavnej stanice? Ty si neuvedomuješ, že Filiálka práve naopak potopí celú integrovanú dopravu? Lepší plac v Bratislave je... je ním Hlavná stanica, tak to konečne treba využiť a nie je konzervovať ako pisoár pre cigánov z Vrakune.
A cestujuci moze tipovat na ktoru stanicu ist na vlak... toto je presne ta debata co v MHD: chceme system silnych nosnych liniek, alebo jazdenie odvsadial vsade tri krat za den?
Neviem, či hovoríš iba konkrétne o hentých svetlách, ale vo všeobecnosti vídam vypínanie/zapínanie celkom často, blikotavej žltej zatiaľ vždy predchádzala celokrižovatková červená. (toľko k tomu, že semafory sa nevypínajú).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
AAA