Ja navrhujem 30 min. takt vlakov na Filialku, ako od GA tak od TT, s tym ze na hlavnu budu jazdit v rannej a poobednajsej spicke aj REX, ako je to teraz, cize 01 rychlik, cca 03 Os od Filialky a 31 REX z hlavnej, tym by sa po cca Salu spravil 15 min. Int. A podobne to riesit aj na 120.
ALE je tu jeden problem, na filialku by sa teoreticky s 813/913 dalo jazdit aj dnes,len som cital ze k prevadzke trati, zavadzia most ponad trat na Predmeti smer NM. Je v dezolatnom stave. Ale suhlas, namiesto modernizacie na 160 tray 120 co usetri 3 min. By mohly radsej z EU fondov rekonstruovat filialku
ALE je tu jeden problem, na filialku by sa teoreticky s 813/913 dalo jazdit aj dnes,len som cital ze k prevadzke trati, zavadzia most ponad trat na Predmeti smer NM. Je v dezolatnom stave. Ale suhlas, namiesto modernizacie na 160 tray 120 co usetri 3 min. By mohly radsej z EU fondov rekonstruovat filialku
dyspozytor
Si ma prekvapil, lebo od teba by som taketo zavadzajuce porovnanie necakal!
Ak by mala hl. st. rovnaku dlzku vsetkych nast. hran a z kazdeho smeru/na kazdy smer by bol pristup ku vsetkym nast., potom by mozno bolo porovnanie porovnatelne...
A to nehovorim este o tom, ze v ramci W Hbf sa neriesia odstavovane supravy a v BA sa prave vsetky supravy na odstavne/z odstavneho riesia ako posun (nie vl. cestou) co je obrovsky rozdiel!