Takze sudruha Lunacka nam nahradila pani Ing. Tatiana Kratochvílová. Pevne dufam, ze tam nastoli poriadok.



. Dokonca sa konalo aj cca hodinové prerušenie súťaže. Za ten čas sa šli mnohí prezliecť. Ako prvá tak musela hneď ráno urobiť referentka koľajovej dopravy, ktorá sa pošmykla na koľajnici a spadla do vody s blatom. Ja som sa zase pošmykol pri nastupovaní do nákladnej električky na šmykľavých drevených schodoch tak "šťastne", že sa mi pod koleno zahryzla pomerne ostrá vodiaca koľajnička posuvných dverí.
Inak to všetko dopadlo fajn a dážď, ktorý nám najprv vadil, nás napokon len viac zblížil, takže atmosféra bola priam kamarátska
. Zlatým klincom programu bolo neplánované vybavenie reprezentatívnej jazdy s Albatrosom (T3 Mod), ktorý sme kvôli "zdochnutej" batérii museli naštartovať prostredníctvom kábla z vedľajšieho KT-čka, jazdu a brzdu si PC nastavil na level "kamikadze", dvere sa otvárali a zatvárali podľa "nepotreby", pri dosiahnutí rýchlosti 64 km/h PC vypínal jazdu a pod 11 km/h automaticky brzdil. Všetkých zúčastnených sme dostatočne vyšokovali
.
My ich máme o niečo lepšie a tak sme boli na druhom


Sarko
Nakladna elektricka doprava fungovala v KE od r. 1913 do konca r. 1961 (kvoli vystavbe rychlodrahy), t.j. bezmala 50 rokov a KE boli poslednym mestom v Ceskoslovensku, ktore zrusilo nakladnu elektrickovu dopravu. Zachovali sa vsetky 3 nakladne elektricky z r. 1913 (Ganz&Co.) ev.c. 1 az 3.