Reply on: fanatikmhd #207285:
Súhlasím, že v sedle by na L2 stačili aj sóla, ale to je pri celodenne rovnakom intervale logické. Takisto na väčšine duplákových liniek by v sedle stačili K2S, kým interval v jednotlivých časoch nezodpovedá dopytu (prečo je to tak, sa už sto krát riešilo). Navyše si myslím, že kapacitnejšie vozidlo na L2 viac odbremení L4, ja osobne si radšej pri trase Polus Legionárska počkám pár minút navyše na poloprázdnu L2 a plnú L4 nechám ujsť (zatiaľ čo v prípade sólo vozov na L2 by bola plnka na oboch linkách a mne by to tým pádom bolo jedno, resp. by som nemal takto na výber).A k Tomášikovej: Koloseo má v dobrej dostupnosti električku už teraz. Príp. predĺženie k starej IKEI by riešilo len prestup z električky na A-Bus, T-Bus linky, čo stoja na Trnavskej (príp. obsluhu troch okolostojacich panelákov). Je síce pravda, že okolo IKEI sa chystá ďalšia stavba, no ako tu už bolo spomenuté, na Trnavské sa títo ľudia dostanú pohodlne aj cestnou MHD. Navyše, dá sa predpokladať, že prestup z električky na autobusové zastávky by nebol zrovna na hrane, a to by ešte viac odradzovalo. Keď už niekde predlžovať, resp. vetviť električky po Tomášikovej, taj jedine spolu s predĺžením samotnej Tomášikovej smerom na Račiansku (a stále verím, že sa s tým pri kreslení tej cesty počíta). No a predĺženie na druhú stranu k Ružinovskej je samozrejme šotoblbosť
to uz terba byt vzhuru!
810zssk
Dalej treba povedat ze na ZST NM sa nejazdi v prvom rade kvoli ZST NM, ber to ako "obratisko za Polusom". Dvojka existuje najma kvoli obsluhe Vajnorskej, na ZST NM sa chodi viac-menej len otocit, aj tak to tam skoro furt vozi vzduch.