Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #207281:
Asi trosku vstupim. Uz nejaky piatok byvam v Koloseu.

Takze:
2ka prakticky obsluhuje iba radialu po polus, dalej sa vyuziva len a len na otocenie voza (v priemere tak 3-4 cestujuci na voz medzi Polusom a ZSTNM). 4ka a 5ka su nosne linky. Idu krizom cez cele mesto na z uplnych koncov. Zmena na zatisi 2 ZP a 4 NM by nemala zmysel. od ZP by ludia potrebovali prestupovat, a naopak to iste. ZST NM je nieco ako KV. V polovici trate skratka kde uz netreba taku kapacitu umozni niektorym spojom skorsi obrat a navrat do CMO.
ad vozy: 4ka by mozno vyzadovala v spicke aj viac, ako 32m vozy, ale budiz. ine nie su.
2ka vsak, az na spicku, by bola vypravitelna aj solo T3. (TU sa dostavame zas k otazke, ak by bol podnik schopny uz pred X rokmi modernizovat T3 na Wany (T3R.PLF), bolo by to vhodne vozidlo akurat na l.2 v sucasnom vedeni.
Mozno vsak po striehnuti na prepravny prud ludi, by skor stalo za to, presmerovat linky tak, aby L.3 sa tocila v centre ako teraz, ale sla naspat do race, l.8 na hl.st., a l.2 potiahnut na stura (aktualne iba do mesta tocit v protismere l.3). To, co sa vezie na hl.st. nikdy nejde 2kou z vajnorskej, na trnku preskoci na Abusy/Tbusy. To, co nouz ide, ide od Legionarskej, Intergalaktickeho terminalu Blumental... Tam potencial fakt nie je. Naopak, ruzinovu 8cka na hlavnu nahradi od trnka 2ku, a sucasne tak ci onak dostane ludi do CMO.
K predlzeniu na tomasikovej : Nie, tu potencial nie je. v koloseu zije cca 50% sikmookych, 20% cudzincov, a zbytok su aspon slovaci (odkial uz radsej rozoberat nebudem). 2/3 tu maju auta ktorych rozmery daleko presahuju vacsinu (MB ML, GL, Audi Q, WW Tua, ci luxusne limo (Audi S, A, BMW M, MB S, E). Skoro nikto (vratane deti) tu nechodi MHD... snad asi iba ja....(a to mam take auto vonku zaparkovane). Povodne som chcel podat navrh na zastavku l.50 v oblasti obchdu samoska (cca v polovici komplexu koloseo), no bolo by to zbytocne. Naozaj, koli par ludom ako ja to nema zmysel brzdit celu linku obojsmerne. Navyse, ranna prechadzka k zst. NM netrva viac, ako 5min od brany, a to je fajn, cloveka aspon preberie, predsa len, sadnut na l.2 a ist cez tu rozmlatene ...ehm, NAVARANE... krizenie, ci sadnut do l.50 a cakat, kedy vyletime z cesty 😃 to uz terba byt vzhuru!
Reply on: Ike #207276:
Kde je ten bajny "Wolfstahl"? ? ? ?
Reply on: S499.1023 #207262:
Ja si viem predstavit pri vacsich upravach tam tu trat napchat, otazne je ci tam je dostatocny dopyt.
Reply on: fanatikmhd #207280:
No hej, jedná sa o celý uzol, ale i tak mi nad tým rozum stojí. To akože, ak by tam niekde bola aj nejaká manipulačná/občasná zastávka, tak aj tam prásknu novú cedulu len preto, že je to súčasť uzla Technopol?
Reply on: Ámos #207263:
Prave naopak, je vhodne spajat dve najmenej vyuzite trate v sieti - pretoze na oboch koncoch linky potrebujes rovnaku kapacitu, takze vies optimalnejsie vybrat typ vozidla, popripade nastavit interval.

Dalej treba povedat ze na ZST NM sa nejazdi v prvom rade kvoli ZST NM, ber to ako "obratisko za Polusom". Dvojka existuje najma kvoli obsluhe Vajnorskej, na ZST NM sa chodi viac-menej len otocit, aj tak to tam skoro furt vozi vzduch.
Reply on: Rubber38 #207278:
Nejde o cely uzol Technopol? Pamatam, ako chceli povodne z prachy MiU obstarat na cely uzol Technopol....
Reply on: S499.1023 #207262:
Samozrejme, ze som tam parkrat bol a kebyze sa to tam urobi (v co neverim dokonca ani ja), tak by to bolo velke scifi a zazrak. Len som narazal na to, ze aj to predlzenie o 1 zastavku je blbost (rovnako ako moj navrh), kedze z toho isteho miesta ti ide neviemkolko spojov na Trnavske a rychlejsie, ako by sla elektricka.
http://imhd.sk/ba/galeria-media/update/9119/zastavkova-infrastruktura.html/137110/Cerstvo-nainstalovana-zastavkova-informacna-tabula.html?

Hm, dobre vidím, že na zastávke, kde stojí len jedna linka (83 nepočítam) a v budúcnosti sa neplánuje, ani by nemala význam ďalšia, stojí infocedula? Teda nie že by som mal niečo proti nim, bodaj by boli na každej zastávke, ale nakoľko v dnešnej dobe nie sú ešte skoro nikde, fakt musela byť jedna z prvých lastovičiek práve táto zastávka? ?
Reply on: Ámos #207252:
Ale veľmi by ma neprekvapilo, keby boli stopy po nej aj vo vnútri. Na mojej vrakolinke-pseudolinke 64 chodia nonstop staré vozidlá, kde na každej nerovnosti hrkajú všetky plechy a armatúry (neviem presne, čo to je, má to tvar štvorca s oblými hranami a vypuklým stredom). Všetko to trieska, no vidno, ako niektoré časti nie sú úplne pritiahnuté spojovacím materiálom. Ale zobrať aku-skrutkovač a za 15s to dotiahnuť, tak to sa zrejme čaká na cestujúcich.
Reply on: S499.1023 #207273:
Ano na rozdiel odomna ty presne vies vsetko.
Reply on: Ámos #207267:
Áno, na rozdiel od teba viem a nefabulujem.
Ja som nikdy a nikde nepísal, že to MUSÍ robiť DP. Ja som písal, že nie je dôvod, aby to nevedel, keď to robiť má. Sú tam desiatky darmožráčov, nech sa naučia. Vedúci DTPT je kökõt, ale svojej prevádzke vládne železnou rukou, preto ho nikto nevyhodí. Detto vrchári.
Reply on: S499.1023 #207270:
ok a co?
Aj tak pozemok pod obratiskom je prakticky predany a skor ci neskor tam niekto tu druhu vezu bude chceit postavit.

Vajnorska ma sancu naplnit vozy vystavbou Babisovych 15tis bytov v Dimitrovke.

Tomasikova potiahnutim o ten kilometer. Inak ju zrusia bez nahrady (po vystavbe druhej veze) s prestupom na buducej integrovanej zastavke bus=tram Zatisie.
Reply on: S499.1023 #207268:
neviem ako bol zadany. V tomto meste sa vsetko taji.
Komunikovane bolo, ze zistia odkial kam sa ludia najviac pohybuju.
Reply on: Ámos #207263:
Ber to tak, že konečná BANM je prakticky konečná Zátišie.
Reply on: S499.1023 #207266:
Ano chcel som na**ať uvrat. Rychle, cisto, hotovo. ? Kde by si tam chcel vopchat obratisko?

Ano klienstke centrum statnej spravy je to co popisujes. Neslo im do hlav system, ze urady si nebudu posielat obcana ale lejstro, vymysleli to, ze obcan pride na jedno miesto. ?

Reply on: Ámos #207257:
Dopravný generel ukáže houno. Dopravný generel bol spravený tak, ako si zadávatel povedal.
Reply on: S499.1023 #207265:
Ajaj, zas Vsevedko vsetko vie.

Z mojich skusenosti z nastev Viedne mam ine skusenosti a nevravim u zuvackach na podlahe.

A ano myslim si, ze pre odstrihnutie tej prihluposti ktora v DPB vladne v mnohych oblastiach, by bolo najefektivnejsie zriadit poziciu koordinatora. A mam dost dovodov preco ano.
Aj s ohladom na nasledne mozne tendre na baliky liniek.
Ostatne skus len neblamovat. Argumentuj preco je lepsie aby tieto sluzby robil dopravca.

Uz dlhodobo sa neviem zbavit pocitu, ze v DPB su ludia, ktori robia naschval zle. Napriklad veduci trolejbusov. Zakon vyzaduje 3-6 sekund, dajme 8. Mohli by nam jazdit trofle cez krizenia, vyhybky bez pribrzdenia, nie mi to budeme robit tak ako pred 40 rokmi akurat drahsie ako vo Svajci. Lebo niekto tu ma svoje kolajisko v mierke 1:1
Reply on: Ámos #207248:
Kde chceš pri tom tvojom freshmarkete spraviť otočku? Dúfam, že nechceš do mesta, ktoré električkovú dopravu dlhé roky buduje na báze obratísk, na***ať ďalšiu úvrať? Mimochodom, klientské miesto štátnej správy, to je čo? Zase nejaká Kaliho fašizujúca myšlienka? Nie priblížiť štátnu správu luďom, ale nahnať ich na jedno miesto, kde budú pokorne postávať a čakať, až sa rozsvieti ich číslo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.