A naco by mala byt plna tym smerom ? Opacnym smerom to bol mordor , z Molecky full, na priecesti Botanicka pri Druzbe pouzil elektromagnety a hned bol prestoj 15 minut a cakacka na dispecing. No funguje klima takze sa dalo dychat.
Vzhľadom na odlišné napájanie by tam ÖBB zrejme nič nepredlžovali. Navyše... ak si to ZSSK zaplatí (či už v hotovosti alebo v rámci vyrovnávky výkonov), tak to ÖBB bude viac skôr jedno.
Inak, zatiaľ si nik nevšimol, že okrem NS MHD 2. etapa Americké námestie – Ružinov v tom zozname je aj Modernizácia električkovej trate - Ružinovská radiála. A tak teraz rozmýšľam, či budú trate dve (to pochybujem), to budú robiť na dva krát (to by ma ale vôbec neprekvapilo), alebo bude trať len jedna, ale za dvojnásobnú cenu (to je asi najpravdepodobnejšie). ?
ŽST Filiálka je "terminál verejnej osobnej dopravy"? ?
"NS MHD 1. etapa Hlavná stanica - Janíkov dvor, prevádzkový úsek Hlavná stanica - Šafárikovo námestie - Prepojenie hlavnej železničnej stanice s centrom mesta a traťou do Petržalky"
-> Wat is dat? Iba "modernizacia" existujucej trati, alebo Štefániková alebo snad nie rozrypanie centra za cielom posadit dalsie dve kolaje na kazdy smer...
"NS MHD 2. etapa Americké námestie – Ružinov – zapojenie do železničnej trate + zapojenie na Letisko + prestupový terminál Hornbach"
-> Esteze tam pisu, ze nad trasovanim sa bude este rozmyslat, kedze podla man by mala viac zmyslu trasa po Sancovej, a nie burat sa tam cez nemocnicu, kde este bude treba mozno aj trochu ostrejsi obluk smerom na Kriznu...
Inac to prepojenie ŽST Filiálka a autobusová stanica TWIN CITY (preco to vobec nazivaju AS Twin Shity, neni to nahodou AS Bratislava?) je fakt akurat tak na houby, ukoncenie tejto trate hlavovou stanicou je blbost, ked uz, tak by sa to malo potiahnut az do Petrzalky. Aj tu je vsak otazne co by tam jazdilo (Ktovie ci by ÖBB predlzili vlak az na Filialku ci do Race, kedze by tam asi museli prida este jedno poradie. Alebo by tam jazdili vlaky Petrzalka - Raca, ktore by ani nesli do regionu, kedze by nebol dopyt na husty interval).
Buďme radi, že to nie je týždeň po spustení do ostrej prevádzky
Niečo ako tuším trolejové vedenie na Nám. 1.5., kde sa Tbusy pôvodne nevedeli poriadne vytočiť v existujúcom pruhu
Ja sa obavam ze ta studia to nepovie, pretoze nikdysatotaknerobilo - u nas sa zasadne najprv stavia, az potom riesi ze ono by tam nieco aj malo jazdit. Vid napr. pruser v Moldave nad Bodvou.
To predpokladám, že by mohla povedať tá štúdia Ba uzla. Že aké vlaky a v akej frekvencií. Skôr ma zaujíma, či bude nejaký dokument riešiť nadväznú MHD, alebo sa počíta s tým, že "je tam dostatočná ponuka spojov"... (ktoré síce prídu už plné zo sídlisk, ale nevadí..).
Tipujem ze ako je u nas zvykom, nikto sa nezamyslel nad tym co by na tu Filialku vlastne jazdilo. Najprv postavime stanicu za miliony (ktore bohvie kde naberu) a potom sa uz nejaky jeden par za hodinu na presmerovanie najde.
"Dňa 16. 3. 2015 sa konalo stretnutie zástupcov Hl. mesta, ŽSR a MDVaRR SR, kde bol
potvrdený záujem všetkých zúčastnených strán o vyššie uvedený projekt, a obdobne na
konferencii Fórum koľajovej dopravy konanej v dňoch 17. - 18. 3. 2015 sa vyslovila odborná
verejnosti o potrebe návratu k projektu Filialka, ktoré na konferencii verejne podporilo aj
vystúpenie zástupcu ministra dopravy. "
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike