Nad týmto som sa zamýšľal už dávnejšie a moje riešenie by bolo iné s celkom nízkymi nákladmi a pri minimálnom obmedzení premávky.
smer Dolnozemská
1. - ľavý pruh z Apolla by išiel tak ako dnes, akurát stúpanie na nadjazd by bolo kratšie a strmšie.
2. pri zjazde z prístavného mosta by sa cesta smer Dolnozemská posunula medzi tieto dva piliere kde sú teraz bilbordy a hned za žel. traťou by začínal nadjazd stúpať do výšky toho dnešného na ktorý by sa napojil.
smer Bosáková
3. Súčasná cesta vľavo od bilbordov z prístavného mosta by zostala ako 1 pruh a s pravým odbáčacím pruhom od Apolla by vytvorili dvojpruh. Za žel. traťou by sa stočili vpravo popod navrhovaný nadjazd (aby nemusel byť taký vysoký nadjazd tak by išla cesta trocha hlbšie ako dnes) a dvojpruh by vyústil na Bosákovej. V podstate by vzniklo niečo také ako v mlynskej doline popod dialnicu od patronky
p.s predchádzajuci príspevok nejak zblbol linky tak poprosím vymazať a každy nech si to najde sám na google maps
Nad týmto som sa zamýšľal už dávnejšie a moje riešenie by bolo iné s celkom nízkymi nákladmi a pri minimálnom obmedzení premávky.
smer Dolnozemská
1. - ľavý pruh z Apolla by išiel tak ako dnes, akurát stúpanie na nadjazd by bolo kratšie a strmšie. https://www.google.sk/maps/@48.128264,17.129813,3a,75y,323.1h,92.67t/data=!3m4!1e1!3m2!1sIlwlc4QXinRiHS6CbEFdNg!2e0?hl=sk
2. pri zjazde z prístavného mosta by sa cesta smer Dolnozemská posunula medzi tieto dva piliere kde sú teraz bilbordy https://www.google.sk/maps/@48.130483,17.129068,3a,75y,158.49h,77.38t/data=!3m4!1e1!3m2!1s6QkaweQsHp2cFczdW9IUGQ!2e0?hl=sk a hned za žel. traťou by začínal nadjazd stúpať do výšky toho dnešného na ktorý by sa napojil.
smer Bosáková
3. Súčasná cesta vľavo od bilbordov z prístavného mosta by zostala ako 1 pruh a s pravým odbáčacím pruhom od Apolla by vytvorili dvojpruh. Za žel. traťou by sa stočili vpravo popod navrhovaný nadjazd (aby nemusel byť taký vysoký nadjazd tak by išla cesta trocha hlbšie ako dnes) a dvojpruh by vyústil na Bosákovej. V podstate by vzniklo niečo také ako v mlynskej doline popod dialnicu od patronky
Je možné na ISIC nahrať PCL bez zľavy? Ak totiž študentovi skončila zľava (ukončil štúdium na SŠ maturitou), ale v septembri pokračuje na VŠ (kde si zakúpi nový ISIC), musel by si zbytočne kvôli dvom mesiacom vybavovať čipovú kartu. Samotná karta ISIC minimálne ešte rok platí a z technického hľadiska ide o rovnakú kartu, ako všetky ostatné karty, tak snáď by to ísť mohlo... Ďakujem za odpoveď ?
Je to vymyslené. ASi tak že z Apolla by išiel ľaví vyraďovací pruh a ten by sa primkol k tým pruhom smerom od EUBA na apollo. A potom by zatočil doprava do tunela popod Dolnozemskú smer Euba, kde by sa pridal k pruhu čo ide od Euba na Bosákovu. Len zatiaľ je k tomu čo viem iba schéma a ideový návrh, neviem či sa s tým aj pokračovalo do serióznejších dokumentácií...
sorry, jasné, 09/2005 išla cez Prístavný most, ale potom išla euba-bulíkova, a až keď 68čke zrušili odbočku z Apolla, tak im vymenili trasy
mimochodom, nejaká pravá odbočka Apollo-Bosákova sa neplánuje dobudovať?
L96 pôvodne (09/2005) išla cez Apollo, potom si v Pe v úseku za mostom-Lachova vymenila trasu s L68 "lebo odbočenie Bosákova", potom jeden čas cez prázdniny (2012?) tuším asi mesiac jazdila cez Apollo a okolo buzinec centier na Prievozskej
Tak ja hlasujem prepojit to so zastavkami Most Apollo, Prístavna, Plynarenska a Prístav a nadvaznostou na zastavku pristavny most a rovnako tak naspat... ?
Tak podla by mohli urobit vynimku a dat to cez ten most apollo ibaze na tu Pristavnu atd---nakolko tou trasou chodi len jeden spoj, ktory dost casto ani nejde alebo meska a co sa tyka Privozskej tak tam tych spojov ide o dost viac...