Reply on: MatejBA #205209:
čiže inštalovať detektor na odstavnú koľaj a podľa neho potom prehadzovať fázy v zaťaženej križovatke
to by šlo, ale nebolo by to vôbec jednoduché, naopak to by chcelo výnimočného projektanta a ladenie aspoň dva-tri mesiace
fanatikmhd
810 - nezabil, obratovy voz vzdy vycka na dieru, od reorganizacie sa saliny zgrupuju do skupin na KV radiale, takze idu 2-3 za sebou, a potom mas 2min dieru. To staci na prechod signalizaciou. Navyse, ak by som trosku viaz uvazoval, bez problemov mozes spravit trolejvoy kontakt na odstavnej kolaji, a ten spusti casovac +3 min k tomu, aby spravil "navyse" signal, ktory pusti elektricku. Myslim, ze jedno take par sekundove "zdrzanie" raz za....5-8 minut (cez vikend aj viac) hadam ludia strpia