Reply on: MatejBA #205209:
Môžeme byť hocikde, ale Molecova - Karloveská je dosť zaťažená križovatka s umožnenými všetkými pohybmi a relatívne hustou premávkou aj busov a tbusov.. A z pohľadu riadenia križovatky ide o to, že či električka prichádzajúca z mesta na protismernú odstavnú koľaj zablokuje električku smerujúcu z Karlovky do mesta, alebo električka vychádzajúca z odstavnej koľaje (teraz na strane pri pumpe) na koľaj smer mesto zablokuje elinu smer do Karlovky - v oboch prípadoch môže priamy smer po Karloveskej využiť naraz iba jeden smer (hoc aj 2 vlaky), lebo ten protismerný bude blokovaný.. (asi toto myslel 810 zssk). Alebo sa môže predĺžiť zelená v priamom smere o potrebný čas, aby sa vedeli električky vhodne vyhnúť, ale to by bolo obávam sa viac ako polovica cyklu zelená v priamom smere...
Alebo sa môžu posunút odstavné koľaje tak, aby medzi spojovacou výhybkou a križovatkou Molecova bolo miesto na jeden vlak (aspoň 34 m).
a este k tomu bez prestupu......ale nemyslim, ze najmodernejsie, nizkopodlazne, a vysoko kapacitne vozidla maju byt nasadene na najmenej vytazeny smer. Ono, len malo ludi (okrem studakov) chodi Doom-Pe priamo.
ked trpia oneskorenych bezcov v strede krizovatky....dobiehajucich na Tr/E...
810zssk
V kazdej z variant musi bud pri vjazde, alebo pri vyjazde prejst cez protismer a vtedy zablokuje prejazd.