Reply on: Error 0x007 #205219:
Teoreticky i prakticky áno, v celej dĺžke to je prakticky električka (metro), išlo mi skôr o narážku na to, že pri trasovaní na hl.st. sa prakticky dá vybabrať aj s 93, čo sú dve, značne nafullované linky ktoré majú teoreticko-praktický súbeh. Preto sa naskytá otázka, či by nemalo zmysel radšej 2-3 vozmi posilniť už dosť predimenzovanú 99, ktorá jazdí po priečnej osi Petržalky, a šalina to vezme pozdĺžne. Tým síce navýšiš počet vzkm pre 99 (aby zvládala nápor) no uvoľníš si 12+15 klobás na nosných linkách, čo je neporovnateľne viac. Šalinove vzkm jednoznačne budú nižšie, čiže celkovo vezmeš celú Pe do mesta a na hlavnú stanicu, bude sa dať aj 84 skrátiť do podoby pôvodnej 34 (uvoľníš si daľšie vozy), a prakticky toto celé zvládneš vyjazdiť pri 5min takte električiek na predpokladám 12-13 poradiach (pri príjemnom prestávkovaní ako dnes na 95)
Ukážkový príklad je Brno hl.n. - na tú istú koľaj vchádzajú dva vlaky, jeden od Šlapaníc, druhý od Židenic. Žiaden problém. Nitra - Na obsadenú koľaj vchádzajú naraz dva vlaky, jeden od PD, druhý od NZ. Oba vlaky zastavia čelom pri sebe s odstupom cca 3m, pričom na peróne stojí výpravca s vlajočkou (červená) dávajúc znamenie kde maximálne môže zastaviť čelo vlaku. Keď to zvládaju pri takých rýchlostiach na veľkej dráhe, električková premávka ako taká toto musí vedieť hravo zvládnuť. Prakticky situácia v štýle že dve električky by naraz vošli voči sebe sa dá ošetriť signálom na riviére, kedy pustenie do odbočky bude možné len v situácii kedy má už molecka stoj. Takže nidky sa ti nestretnú dva, proti sebe idúce vlaky. Takže sitácia bude vždy rovnaká : Do jednej zastávky obsadenej jedným vlakom vchádza druhý vlak. A takúto situáciu sme tu ešte v BA nidky nemali, na jednej zastávke aby stanicovali dva vlaky.....
nikdyyyy.... 
to by šlo, ale nebolo by to vôbec jednoduché, naopak to by chcelo výnimočného projektanta a ladenie aspoň dva-tri mesiace
Mike