Dokonca ciste teoreticky, ak by konecna Molecova sluzila len na okamzite otacanie vlakov, dala by sa spojka umiestnit v obluku riviery, a voz by prakticky prisiel na protismernu kolaj, vodic by si presiel na druhe stanoviste, a medzitym by sa aspon vystriedali vsetci vlci. Zastavke je dostatocne dlha, aby pojala dve supravy, takze znacka vymedzujuca polovicu zastavky v kolajisku, po ktoru by musela 30T prist by bola dana, a vozidlo od KV/Doom by prislo prave po tu znacku. To otocenie vlaku sa da zniest, a ak grafikon nespravi zase retardovany simpanz, je nadej, ze prichod tohto vozu do zastavky bude v diere medzi spojmi iducimi od KV..... jednoduche, a ucinne. Ale jednalo by sa iba o priechodziu konecnu, cize prestavka aj vyrovnavacka by musela byt na druhom obratisku, co navysi pravdepodobne pocet vozov a zhorsi presnost.
Inak, to protismerne zastavenie si viem predstavit aj obycajnym semaforom (gulami) v polovici zastavky, kde bude na volno svietit stale, avsak, v momente, ked bude od botanickej zahrady prestavena vexla do odbocky, zhodi na stoj, a podrzi trebars 1-2minuty. TO staci na zastavenie. A netreba vobec prekopavat celu krizovatku, menit CSS ani nic podobne. Ziadne obmedzenie dopravy ( ale rovnako aj ziadne zlepsenie uzlu molecova).
Inak, to protismerne zastavenie si viem predstavit aj obycajnym semaforom (gulami) v polovici zastavky, kde bude na volno svietit stale, avsak, v momente, ked bude od botanickej zahrady prestavena vexla do odbocky, zhodi na stoj, a podrzi trebars 1-2minuty. TO staci na zastavenie. A netreba vobec prekopavat celu krizovatku, menit CSS ani nic podobne. Ziadne obmedzenie dopravy ( ale rovnako aj ziadne zlepsenie uzlu molecova).
810zssk